October 28, 2002
http://www.grendosa.com/dump/H.....ssaaan.jpg
Blekingen åfan det vore minst sagt kul, URL ?
Catstyle
"Etiblisamanget." Hör man inte att det är fel bör man läsa om sv a lr ngt... aj aj aj... rättad av rödluvan dessutom, inte att leka med :bgrin:
October 28, 2002
Nej nej, jag menar URL där bevis finns för följande uttalande: "Visst är det lustigt hur SD och ND båda säger att brottsligheten är så himla hög inom invandrarkretsar, utan att nämna att den är ännu högre inom det egna partiet?" Alltså att SD skulle ha ovanligt hög brottslighet.
Vad ND beträffar är jag övertygad om att dom har hög brottslighet, men dom är gapande små idioter också. Kan man kalla ND för politiskt parti kan man göra det om Lunarstorm också.
Och att SD skulle vara främlingsfientliga är ju löjligt, det skulle du kunna få bevisa däremot. SD's partiprogram? inget främlingsfientligt där. Du kan ju bjuda på en quote direkt ur det om du hittat något.
November 26, 2002
Hauk wrote: Vad ND beträffar är jag övertygad om att dom har hög brottslighet, men dom är gapande små idioter också. Kan man kalla ND för politiskt parti kan man göra det om Lunarstorm också.
Jag vet inte om jag kommer skratta eller gråta när lunarstorm blir ett politikst parti. Just nu skrattar jag iallafall.
August 22, 2005
Öwall wrote: [quote=Hauk]Vad ND beträffar är jag övertygad om att dom har hög brottslighet, men dom är gapande små idioter också. Kan man kalla ND för politiskt parti kan man göra det om Lunarstorm också.
Jag vet inte om jag kommer skratta eller gråta när lunarstorm blir ett politikst parti. Just nu skrattar jag iallafall.
Jag skrattar för närvarande åt det faktum att du skriver "politikst" istället för politiskt.
Sluta våldta våran kultur kanske?
April 14, 2002
Catstyle wrote: Jag skrattar för närvarande åt det faktum att du skriver "politikst" istället för politiskt.
Skulle anta att det är ett stavfel?
Catstyle wrote:
Öwall: Spela så j*vla stor roll? Förlåt att jag stavar fel, ursäkta mig, bra att du rättade mig ditt apelsinhuvud.
November 26, 2002
Catstyle wrote: [quote=Öwall][quote=Hauk]Vad ND beträffar är jag övertygad om att dom har hög brottslighet, men dom är gapande små idioter också. Kan man kalla ND för politiskt parti kan man göra det om Lunarstorm också.
Jag skrattar för närvarande åt det faktum att du skriver "politikst" istället för politiskt.
haha, det är inte jag som kämpar för att hålla Sverige svenskt, eller hur var det det stod i din avatar?
Ni gnäller på invandrare som inte kan svenska, föregå med gott exempel då.
Sen är det skillnad på ett slarvfel och ett ord som du lätt hade kunnat kolla upp, speciellt eftersom det är ett svårt ord, och det enda ordet du skrev i hela inlägget.
July 19, 2001
Marcan- wrote: [quote=Catstyle]Jag skrattar för närvarande åt det faktum att du skriver "politikst" istället för politiskt.
Skulle anta att det är ett stavfel?
Catstyle wrote:
Öwall: Spela så j*vla stor roll? Förlåt att jag stavar fel, ursäkta mig, bra att du rättade mig ditt apelsinhuvud.
Precis som Catstyles stavfel också bara var ett stavfel.. Eller inte..
4 Guest(s)