February 21, 2003
exakt som mange skrev är det...
fastän man klickar i rutor om att INGEN får ringa och sälja sånt skit till en som tv4 gör så ringer dom asen...
var OERHÖRT irriterande kan jag lova
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
March 15, 2004
tiggre wrote: exakt som mange skrev är det...
fastän man klickar i rutor om att INGEN får ringa och sälja sånt skit till en som tv4 gör så ringer dom asen...
var OERHÖRT irriterande kan jag lova
kan man inte anmäla dom pg.a. det? eller iallafall klaga hos blocket.se så att dom säger till tv4
September 17, 2003
Jag lade ut 2 bilar på blocket med kanske 3 månaders mellanrum och bockade första gången inte i rutan att TV4 inte skulle ringa pga. att jag inte riktigt förstod vad det innebar. Dröjer ett drygt dygn innan första (!?) samtalet kommer och jag förstår först inte riktigt vad det gäller, de frågade om jag hade sålt bilen och om många hade ringt o så... så erbjöd de mig att få prova på att ha annonsen på tv4:s text TV (som tidigare klargjordes) vilket lät jättebra (framgick inte att det kostade pengar). Precis när allt är klart så nämner han i all hast att det kostar en viss summa pengar (kommer inte ihåg hur mkt) och jag brister ut : "Kostar det Pengar? Jag skulle juh få testa?" varpå han säger "Självklart kostar det pengar att annonsera på textTV" ... jag blev sur o tackade för mig.
Men det dröjer inte mer än 2 dagar innan de ringer IGEN och frågar hur det går... då blev ja sur igen (bilen var såld) för att de ringde igen och bad dem sluta ringa mig mer.
När senade nästa bil skulle säljas så kryssade jag NOOGA i rutan att TV4 inte skulle ringa.... tror ni det funkade? NEJ, de ringde givetvis direkt nästa dag... tror inte de kollar upp jättenoga vilka de ringer mot vilka som kryssat i rutan hos blocket?
June 17, 2005
jobbigt med sånt där, ska man inte ens få sälja sina grejer utan att få massa företag som ringer och försöker krama pengar ur en.
har oxå undrat länge vad alla menar med att tv4 kan dra åt ¤#!"¤&%$€@£
dom borde ju fatta att om jag vill anonsera på tv4 så ringer JAG dom!?
2 Guest(s)