July 27, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....38,00.html
Tortyr i 50 år som straff?
http://www.aftonbladet.se/vss/.....60,00.html
Haha fyfan.
De kan äta vad de vill utan att lägga på sig ett hekto. Det kanske låter som en dröm, men för dem är det ett problem.
Jävla hästarslen, de äter ju som en jävla katt, tror dom att de ska gå upp i vikt på det där? Hahah
April 13, 2004
stormaz wrote: Dödsstraff är inte tillräckligt för dessa 13 personer. Tycker att de borde hållas vid liv och torteras varje dag i minst 10 år. Sedan kan man döda dem.
Exakt! Sådana sjuka personer förtjänar inte ens dödsstraff. Tortyr varje dag i X antal år som sagt, sedan hängning eller något. Vi ska ju inte ens tala om pojkens sjuka farsa som tjänade 400kr på det. :cy:
April 2, 2004
January 12, 2004
Callister wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....38,00.html
Tortyr i 50 år som straff?
Flera av dem är tidigare straffade, alkoholiserade och psykiskt skadade efter långvarigt missbruk
En fråga som dyker upp i mitt huvud är:
Om dom visste om detta om dessa personer, varför gjorde inte samhället nåt?
Nu försvarar jag inte deras handlingar och skyller på att dom är psyksjuka, jag finner dett alika avskyvärt som alla andra.
Jag undrar bara varför ingen gjorde nåt innan...
Haha fyfan.
De kan äta vad de vill utan att lägga på sig ett hekto. Det kanske låter som en dröm, men för dem är det ett problem.
j**la hästarslen, de äter ju som en j**la katt, tror dom att de ska gå upp i vikt på det där? Hahah
Det är faktiskt ett lidande för en del.
Har, ironiskt nog, en syster som är så.
Hon äter som en häst, men det händer inget.
Hon har vägt som minst runt 35, men hon brukar pendla mellan 39-45kg, hon är 162cm lång.
Många tror att hon är en anorektiker, vilket hon inte är.
Hon får många kommentarer angående sin smalhet.
Hon har det jobbigare än vad jag har med min övervikt. 🙁
Men jag måste erkänna att det är kul att stå brevid henne och kalla henne för storasyster... :bgrin:
Fast hon mobbar mig lika mycket :pidu:
May 23, 2001
"Vill man gå upp i vikt räcker det inte med mer mat och träning, det krävs att man ser över hela livsstilen. Ofta räcker det med små förändringar för att få effekt: som att vila på maten, inte dricka sig mätt på vatten och att försöka äta ett sent kvällsmellanmål."
Jag ska väl göra tvärtom jag då. Exakt sådär gör jag nu 🙂
April 2, 2004
December 5, 2001
Haha fyfan.
j**la hästarslen, de äter ju som en j**la katt, tror dom att de ska gå upp i vikt på det där? Hahah
Precis....magrare mat får man leta efter, inte konstigt att det inte händer nåt :cy:
January 12, 2004
Pim_ wrote: Rättpsykiatrisk vård menar ni va? Stackarna är ju uppenbart inte friska och behöver hjälp.....
OM du menade detta till mig så har du missförstått mitt inlägg...
Det jag undrade över var varför ingen hade gjort nåt åt dom innan det hände.
Det var tydligen känt att dom hade psykiska besvär och var alkoholister.
Varför hade ingen gått in och gjort nåt innan?
Det handlar inte om dom gjorde det medvetet eller inte, jag ifrågasätter samhället som inte gjorde nåt...
July 14, 2003
obelix wrote: [quote=Pim_]Rättpsykiatrisk vård menar ni va? Stackarna är ju uppenbart inte friska och behöver hjälp.....
Det handlar inte om dom gjorde det medvetet eller inte, jag ifrågasätter samhället som inte gjorde nåt...
"Flera av dem är tidigare straffade, alkoholiserade och psykiskt skadade efter långvarigt missbruk "
Det där har vi i våra parker i Sverige, är väl inte konstigt. Vad gör vi åt problemet? Inget...
March 10, 2002
Hrmm, inget kul med de som är smala. Lider av samma sak, under sommaren åt jag kebap/pizza 4gånger i veckan. 1.5l Coca Cola varje dag. Godis etc. till frukost, lunch och kvällsmat. Ser ungefär fortfarande ut så. Men inte ett kilo har jag gått upp! Det är faktiskt ganska jobbigt.
April 10, 2003
Totyr en gång i veckan så deras kroppar hinner återhämta sig lite och psyket knäcks lite extra dagen innan LördagsTortyren.
Ps. Fattar mig inte det där med att dom inte kan gå upp i vikt, kunde inte jag heller tills jag klämde i mig 300g chips eller jordnötter varje dag då kom magen ganska fort. =)
March 20, 2003
obelix wrote: [quote=Pim_]Rättpsykiatrisk vård menar ni va? Stackarna är ju uppenbart inte friska och behöver hjälp.....
Ditt inlägg låg inte framme när jag skrev, om du kollar är de postade samma minut.
Jag menade alla tortyrglada postare innan....men nu när du säger det...varför skulle de inte ha hjälp nu efteråt? Är det inte bra att deras problem har kommit fram tydligare så de kan få hjälp?
På kostnad av ett kort liv kan man kanske rätta till 13 andra liv...är inte det en rätt bra deal?
1 Guest(s)