October 26, 2003
problem med tvätten.. har ett par skor som ja plockat fram som ja sist använde på arvikafestivalen i somras.. med andra ord.. det är ingrodd smuts.. tåbira o äckligt rent ut sagt... någon frivillig som vill tvätta dom?.. dom går inte o maskintvättas.. *snälla?
kan lägga till att de är dom bästa skor ja har.. så att slänga dom är inget bra förslag.. 🙂
October 26, 2003
coalan wrote: Brukar funka att lägag dom i en plastpåse i kylen för att få bort doften, smutsen kanske kan tas bort med en gammal diskborste, fast det beror ju vad för material det är.
plastpåse i kylen?... de ska ja nog prova.. tack för de.. för de är nästan lukten som är värst.. men smutsen är sån där grå sand som verkligen sitter fast.. och skorna är vanliga typ av tennisskor som är lite tjockare.. så här i början på vintern väldigt bra o ha..
October 6, 2003
Catstyle wrote: För guds skull kvinna, fyll handfatet med T-Röd och släng ner dom där.
Och Bearnazil, varför bry dig alls?
Reagerar mot vad jag tycker är onödiga trådar. Och detta var nästan över gränsen. Tror ingen åker 20 mil bara för att tvätta någons skor. Kanske du håller med mig där?
October 26, 2003
BearznaiL wrote: [quote=Catstyle]För guds skull kvinna, fyll handfatet med T-Röd och släng ner dom där.
Reagerar mot vad jag tycker är onödiga trådar. Och detta var nästan över gränsen. Tror ingen åker 20 mil bara för att tvätta någons skor. Kanske du håller med mig där?
men hallå.. vem som helst som har lite vett i skallen förstår väl att de är relativt omöjligt.. och att en flicka som ja nöjer sig med bra tips.. så snälla... men men..
October 6, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=BearznaiL][quote=Catstyle]För guds skull kvinna, fyll handfatet med T-Röd och släng ner dom där.
men hallå.. vem som helst som har lite vett i skallen förstår väl att de är relativt omöjligt.. och att en flicka som ja nöjer sig med bra tips.. så snälla... men men..
Skriv det då. Döp tråden till "Hjälp med tvättning av skor."
Kanske är jag nu trångsynt och borde ta ditt namnval av tråden med en nypa salt. Men kalla mig gärna perfektionist.
3 Guest(s)