February 15, 2003
pompougnac wrote: [quote=Super-Svensson]Som sagt, man får vad man betalar för.
(Om man inte handlar runt hörnet vid affes kebab såklart.)
Det finns ett ställe i kortedala i Göteborg som säljer "Presenter och paraboler"
Haha, härligt härligt.
Känns som en butik med kvalité likt Rusta. 🙄
February 14, 2003
Starscream wrote: Jag har Centrum, inget o ha direkt... kanonfin bild men jag har haft min i 3-4 år och nu börjar den ta extrem tid på sig att starta.. säkert upp mot 10min ibland 🙁
Sen är dosan väldigt plastig.
Hade inte tänkt ha min TV längre tid än så, och kostnaden (6000+frakt) blir inte så hög per år ändå. Därefter blir det LCD eller Plasma eller vad som erbjuds. Ingen tjockisTV iallafall.
Har hört både väldigt positiva och väldigt negativa kommentarer om Centrum. Det är lite av en chansning, men å andra sidan är det så med alla TV-apparater. Mer eller mindre. Oftast betalar man mer för en mindre risk, men å andra sidan, sker det nåt då skulle jag bli mycket besviken om jag betalat dyra pengar. Om att min Mark-TV gick sönder tänker jag "jahapp". Skulle jag haft Panasonic eller Sony som gått sönder (det gör väl aven de ibland) hade jag tänkt "vilket skit" för en så dyr peng. Visserligen är Panasonic inte så jättedyra idag. 8000 för en 32" men hyfsad kräm. Frågan är om det är värt 2000 mer än riskmärket Centrum.
1 Guest(s)