December 23, 2000
Detta är ju sorgligt. Dem ser ut som aliens :arg:
April 2, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Coore]Någon behöver öva på sina Photoshop skills... 😉
Syns ju lång väg att bilderna är manipulerade..
Hahaha så förbannat tydligt! Kolla armarna på backbone.jpg. Skrattretande dåligt
Haha.. jo.. ser ut som nån bara "skurit" ur lite..
Ju mer o ta i, ju mer o va glá i! 🙂
January 4, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Coore]Någon behöver öva på sina Photoshop skills... 😉
Syns ju lång väg att bilderna är manipulerade..
Hahaha så förbannat tydligt! Kolla armarna på backbone.jpg. Skrattretande dåligt
haha... jo... färgerna ställer inte så bra överens på vissa bilder heller...
January 6, 2003
Men det utimata modelmåttet är dyp Byst 90 Midja 60 och Stuss 90 vilket är helt absurt. :arg: Det finns typ vissa modeller som opererar bort det nedersta revbenet bara för att se nått kilo smalare ut. Om dom typ går upp ett enda kilo vilket de flesta modeler skulle behöva (förutom kanske Ann Nicole Smith som skulle behöva gå ner 5kg ) så bantar de bort 5 kilo bara för de tror att de komer att gå upp mer :arg: . Men i själva verket är det så att vikten varierar + 1 kilo från dag till dag.
Men jag ser också att det är fake t.o.m jag skulle göra bättre bilder än så, jag menar att det fins såna såm ser så groteska ut. Alla tjejer i min klass har haft anorexia men i strort sett alla har blit av med det under ett år vilket jag tycker är strongt, med en hel del hjälp från resten av klassen, des om inte är helt friska från det har iallafall gåt upp lite i vikt och kommer säkert sluta helt innan hösten antagligen.
De ska inte vara för tjoka heller det är också groteskt. en som är typ 180 cm ska väga ungeför 60-70 kilo enligt mig.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
1 Guest(s)