tycker ni blivit lite slöa|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
tycker ni blivit lite slöa
nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
sp_UserOfflineSmall Offline
1
December 4, 2004 - 2:54 am
sp_Permalink sp_Print

jaa...vafan tycker ni här på NH har blivit lite slöare o elakare 🙂 har kommit på mig själv flera gånger denna veckan med att tillrättavisa missledda NH:are som förolämpar både de ena o de andra utan anledning. vinterdepressioner? eller vad tror ni? :bgrin:

KorSpo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 479
788724
December 4, 2004 - 3:13 am
sp_Permalink sp_Print

Inte märkt men jag skyller på vintern

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
788725
December 4, 2004 - 3:16 am
sp_Permalink sp_Print

KorSpo wrote: Inte märkt men jag skyller på vintern

bara kolla på inlägg från Redfaction, antingen är han deprimerad eller så har han druckit ättika :bgrin:

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
788729
December 4, 2004 - 3:23 am
sp_Permalink sp_Print

är väl en del av den naturliga forumevolutionen. Jag har ingen 22-sidors fackuppsats om det men vad jag märkt efter ett par år nu av aktiva besök hos en del forum så efter ett tag så tröttnar folk på att höra samma sak, inget "nytt" händer och därför kommer det fler såna här kommentarer. Det är också då helt vanligt folk kan förvandlas till troll och spammare. Det är inte nyttigt att springa i samma banor då det bara leder till något destruktivt.

Det beror ju på lite hur populärt forumet är och NH är ju inte en av de mindre som finns.

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
788730
December 4, 2004 - 3:26 am
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: är väl en del av den naturliga forumevolutionen. Jag har ingen 22-sidors fackuppsats om det men vad jag märkt efter ett par år nu av aktiva besök hos en del forum så efter ett tag så tröttnar folk på att höra samma sak, inget "nytt" händer och därför kommer det fler såna här kommentarer. Det är också då helt vanligt folk kan förvandlas till troll och spammare. Det är inte nyttigt att springa i samma banor då det bara leder till något destruktivt.

Det beror ju på lite hur populärt forumet är och NH är ju inte en av de mindre som finns.

hähä, nä men jag tycker ändå man borde hålla sig i skinnet o försöka vara trevlig här också, o vill man komma ur sin "bana" eller vad man ska säga får man väl spela lite konter-strajk eller inte vet jag 🙂

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
788732
December 4, 2004 - 3:29 am
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: [quote=abishai]är väl en del av den naturliga forumevolutionen. Jag har ingen 22-sidors fackuppsats om det men vad jag märkt efter ett par år nu av aktiva besök hos en del forum så efter ett tag så tröttnar folk på att höra samma sak, inget "nytt" händer och därför kommer det fler såna här kommentarer. Det är också då helt vanligt folk kan förvandlas till troll och spammare. Det är inte nyttigt att springa i samma banor då det bara leder till något destruktivt.

hähä, nä men jag tycker ändå man borde hålla sig i skinnet o försöka vara trevlig här också, o vill man komma ur sin "bana" eller vad man ska säga får man väl spela lite konter-strajk eller inte vet jag 🙂

det enda hälsosamma att göra en clean break och bara dra, man för ju mer eller mindre samma diskussioner med samma personer dag in och dag ut om man bara är på ett forum såhär.

Bark
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 753
788733
December 4, 2004 - 3:31 am
sp_Permalink sp_Print

jag skyller på vintern, men visst har märkt av det...

mer ROLIGA trådar i "allmänt", Go ColiC!

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
788734
December 4, 2004 - 3:32 am
sp_Permalink sp_Print

Bark wrote: jag skyller på vintern, men visst har märkt av det...

mer ROLIGA trådar i "allmänt", Go ColiC!

ja ColiC ä en rolig prick emellanåt :bgrin:

Ajin
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 557
788738
December 4, 2004 - 3:50 am
sp_Permalink sp_Print

Inte ett nytt Sweclockers.. då blir jag också deprimerad för första gången 😕

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
788740
December 4, 2004 - 3:52 am
sp_Permalink sp_Print

Ajin wrote: Inte ett nytt Sweclockers.. då blir jag också deprimerad för första gången 😕

näj,de ska vi allt se till att de inte blir 🙂 i värsta fall får vi väl kapa ett moderatorkonto och gå på banräd :bgrin: wink

Ajin
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 557
788744
December 4, 2004 - 3:55 am
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: [quote=Ajin]Inte ett nytt Sweclockers.. då blir jag också deprimerad för första gången 😕

näj,de ska vi allt se till att de inte blir 🙂 i värsta fall får vi väl kapa ett moderatorkonto och gå på banräd :bgrin: wink

:eye:

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
788779
December 4, 2004 - 9:06 am
sp_Permalink sp_Print

Äh vafan, tycker det fungerar bra med lite elaka kommentarer på skoj, dock inte på allvar tll någon då blir det bara dålig stämmning.

Redfaction
Member
Medlem
Forum Posts: 4312
788794
December 4, 2004 - 9:56 am
sp_Permalink sp_Print

Hur kan nån mena att jag är elak? Jag skriver bara helt enkelt vad jag tycker. Är det fel så döda mig då. Men jag kommer alltid att skriva vad jag tycker rakt av, om inte alla fjortisar klarar av det så är det väl så men det skiter jag i. Jag har alltid varit rak och det är ju så jag överlevt mitt liv som mest bestod av droger mellan 16 och 20 års ålder men som jag tog mig ur och sedan dess så satasr jag till 100% på att läsa och studera hur datorer funkar och vad som är bra av det som finns att köpa. Och jag blir förbannad när vissa inte kan läsa de inlägg som skrivits före den personen utan ska skriva samma sak gång på gång samt folk som ska hänga upp sig på att jag aldrig kan tänka mig att köpa Nvidia eller Intel.

Och tänk på det här också att LIVET är fan inte snällt och gulligt. Utan LIVET är elakt hårt och missvisande. Tänk på det så kommer varje dag att kännas som en framgång då nästa kan alltid vara skit.

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
788801
December 4, 2004 - 10:03 am
sp_Permalink sp_Print

Redfaction wrote: Hur kan nån mena att jag är elak? Jag skriver bara helt enkelt vad jag tycker. Är det fel så döda mig då. Men jag kommer alltid att skriva vad jag tycker rakt av, om inte alla fjortisar klarar av det så är det väl så men det skiter jag i. Jag har alltid varit rak och det är ju så jag överlevt mitt liv som mest bestod av droger mellan 16 och 20 års ålder men som jag tog mig ur och sedan dess så satasr jag till 100% på att läsa och studera hur datorer funkar och vad som är bra av det som finns att köpa. Och jag blir förbannad när vissa inte kan läsa de inlägg som skrivits före den personen utan ska skriva samma sak gång på gång samt folk som ska hänga upp sig på att jag aldrig kan tänka mig att köpa Nvidia eller Intel.

Och tänk på det här också att LIVET är fan inte snällt och gulligt. Utan LIVET är elakt hårt och missvisande. Tänk på det så kommer varje dag att kännas som en framgång då nästa kan alltid vara skit.

WORD!
Bättre att vara grymt pessimistisk så blir man glad när nåt bra händer, är man optimist så blir man bara besviken hela tiden.

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
788804
December 4, 2004 - 10:10 am
sp_Permalink sp_Print

Redfaction wrote: Hur kan nån mena att jag är elak? Jag skriver bara helt enkelt vad jag tycker. Är det fel så döda mig då. Men jag kommer alltid att skriva vad jag tycker rakt av, om inte alla fjortisar klarar av det så är det väl så men det skiter jag i. Jag har alltid varit rak och det är ju så jag överlevt mitt liv som mest bestod av droger mellan 16 och 20 års ålder men som jag tog mig ur och sedan dess så satasr jag till 100% på att läsa och studera hur datorer funkar och vad som är bra av det som finns att köpa. Och jag blir förbannad när vissa inte kan läsa de inlägg som skrivits före den personen utan ska skriva samma sak gång på gång samt folk som ska hänga upp sig på att jag aldrig kan tänka mig att köpa Nvidia eller Intel.

Wiie! En tråd där vi presenterar oss 😀

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
788818
December 4, 2004 - 10:31 am
sp_Permalink sp_Print

Värdelös tråd...
Så passar vi oss med personpåhopp etc grabbar...

*låst*

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 111
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL