May 10, 2002
är väl en del av den naturliga forumevolutionen. Jag har ingen 22-sidors fackuppsats om det men vad jag märkt efter ett par år nu av aktiva besök hos en del forum så efter ett tag så tröttnar folk på att höra samma sak, inget "nytt" händer och därför kommer det fler såna här kommentarer. Det är också då helt vanligt folk kan förvandlas till troll och spammare. Det är inte nyttigt att springa i samma banor då det bara leder till något destruktivt.
Det beror ju på lite hur populärt forumet är och NH är ju inte en av de mindre som finns.
July 14, 2004
abishai wrote: är väl en del av den naturliga forumevolutionen. Jag har ingen 22-sidors fackuppsats om det men vad jag märkt efter ett par år nu av aktiva besök hos en del forum så efter ett tag så tröttnar folk på att höra samma sak, inget "nytt" händer och därför kommer det fler såna här kommentarer. Det är också då helt vanligt folk kan förvandlas till troll och spammare. Det är inte nyttigt att springa i samma banor då det bara leder till något destruktivt.
Det beror ju på lite hur populärt forumet är och NH är ju inte en av de mindre som finns.
hähä, nä men jag tycker ändå man borde hålla sig i skinnet o försöka vara trevlig här också, o vill man komma ur sin "bana" eller vad man ska säga får man väl spela lite konter-strajk eller inte vet jag 🙂
May 10, 2002
Nomic wrote: [quote=abishai]är väl en del av den naturliga forumevolutionen. Jag har ingen 22-sidors fackuppsats om det men vad jag märkt efter ett par år nu av aktiva besök hos en del forum så efter ett tag så tröttnar folk på att höra samma sak, inget "nytt" händer och därför kommer det fler såna här kommentarer. Det är också då helt vanligt folk kan förvandlas till troll och spammare. Det är inte nyttigt att springa i samma banor då det bara leder till något destruktivt.
hähä, nä men jag tycker ändå man borde hålla sig i skinnet o försöka vara trevlig här också, o vill man komma ur sin "bana" eller vad man ska säga får man väl spela lite konter-strajk eller inte vet jag 🙂
det enda hälsosamma att göra en clean break och bara dra, man för ju mer eller mindre samma diskussioner med samma personer dag in och dag ut om man bara är på ett forum såhär.
June 27, 2002
Hur kan nån mena att jag är elak? Jag skriver bara helt enkelt vad jag tycker. Är det fel så döda mig då. Men jag kommer alltid att skriva vad jag tycker rakt av, om inte alla fjortisar klarar av det så är det väl så men det skiter jag i. Jag har alltid varit rak och det är ju så jag överlevt mitt liv som mest bestod av droger mellan 16 och 20 års ålder men som jag tog mig ur och sedan dess så satasr jag till 100% på att läsa och studera hur datorer funkar och vad som är bra av det som finns att köpa. Och jag blir förbannad när vissa inte kan läsa de inlägg som skrivits före den personen utan ska skriva samma sak gång på gång samt folk som ska hänga upp sig på att jag aldrig kan tänka mig att köpa Nvidia eller Intel.
Och tänk på det här också att LIVET är fan inte snällt och gulligt. Utan LIVET är elakt hårt och missvisande. Tänk på det så kommer varje dag att kännas som en framgång då nästa kan alltid vara skit.
October 25, 2003
Redfaction wrote: Hur kan nån mena att jag är elak? Jag skriver bara helt enkelt vad jag tycker. Är det fel så döda mig då. Men jag kommer alltid att skriva vad jag tycker rakt av, om inte alla fjortisar klarar av det så är det väl så men det skiter jag i. Jag har alltid varit rak och det är ju så jag överlevt mitt liv som mest bestod av droger mellan 16 och 20 års ålder men som jag tog mig ur och sedan dess så satasr jag till 100% på att läsa och studera hur datorer funkar och vad som är bra av det som finns att köpa. Och jag blir förbannad när vissa inte kan läsa de inlägg som skrivits före den personen utan ska skriva samma sak gång på gång samt folk som ska hänga upp sig på att jag aldrig kan tänka mig att köpa Nvidia eller Intel.
Och tänk på det här också att LIVET är fan inte snällt och gulligt. Utan LIVET är elakt hårt och missvisande. Tänk på det så kommer varje dag att kännas som en framgång då nästa kan alltid vara skit.
WORD!
Bättre att vara grymt pessimistisk så blir man glad när nåt bra händer, är man optimist så blir man bara besviken hela tiden.
June 5, 2004
Redfaction wrote: Hur kan nån mena att jag är elak? Jag skriver bara helt enkelt vad jag tycker. Är det fel så döda mig då. Men jag kommer alltid att skriva vad jag tycker rakt av, om inte alla fjortisar klarar av det så är det väl så men det skiter jag i. Jag har alltid varit rak och det är ju så jag överlevt mitt liv som mest bestod av droger mellan 16 och 20 års ålder men som jag tog mig ur och sedan dess så satasr jag till 100% på att läsa och studera hur datorer funkar och vad som är bra av det som finns att köpa. Och jag blir förbannad när vissa inte kan läsa de inlägg som skrivits före den personen utan ska skriva samma sak gång på gång samt folk som ska hänga upp sig på att jag aldrig kan tänka mig att köpa Nvidia eller Intel.
Wiie! En tråd där vi presenterar oss 😀
1 Guest(s)