November 29, 2003
http://home.no/whak/ponten.jpg
Fråga mig inte hur jag orkade.
July 23, 2002
Han har ju frivilligt gått med på att bli galjonsfigur för alla hederliga filmbolag som kämpar mot piratkopieringen.
Jag tycker att den verksamhet som han representerar är tveksam på många sätt. Dock försöker jag skilja på den och honom som person. Men han verkar inte vara särskilt sympatisk.
July 14, 2004
nilsrock wrote: Han har ju frivilligt gått med på att bli galjonsfigur för alla hederliga filmbolag som kämpar mot piratkopieringen.
Jag tycker att den verksamhet som han representerar är tveksam på många sätt. Dock försöker jag skilja på den och honom som person. Men han verkar inte vara särskilt sympatisk.
Hade jag med gjort med hans feta lön.
March 11, 2003
Johan Nicklasson wrote: stannade på 1000 sen brännde jag aset :p
nån här som tror at Pontén aldrig tankat hem nått själv?
Det kan mycket väl vara så att han aldrig har tankat något, men när han ljög i TV, och sade att han aldrig hade kopierat något, inte ens spelat in en skiva på kassett, då förlorade han all trovärdighet.
July 23, 2002
denstore wrote: [quote=Johan Nicklasson]stannade på 1000 sen brännde jag aset :p
Det kan mycket väl vara så att han aldrig har tankat något, men när han ljög i TV, och sade att han aldrig hade kopierat något, inte ens spelat in en skiva på kassett, då förlorade han all trovärdighet.
Dom honom inte för hårt. Att ljuga är trots allt hans jobb.
March 11, 2003
nilsrock wrote: [quote=denstore][quote=Johan Nicklasson]stannade på 1000 sen brännde jag aset :p
Dom honom inte för hårt. Att ljuga är trots allt hans jobb.
En skicklig jurist behöver inte ljuga. Han skall kunna vränga lagen dit han vill i alla fall.;)
February 16, 2005
sa han att han aldrig spelat in något? bullshit... att tanka en rulle på nätet (en som har släppts på marknaden asså) är inte värre än om jag ber en polare spela in en film åt mig för att jag inte har just den kanalen.. typ som om jag skulle spela in en film som går på 3:an å ge till min svärmor som bara har ettan tvåan 4:an.. sen att dom blir lite sura över att filmer som inte ens gått upp på bio släpps på nätet förstår jag
February 1, 2002
Johan Nicklasson wrote: sa han att han aldrig spelat in något? bullshit... att tanka en rulle på nätet (en som har släppts på marknaden asså) är inte värre än om jag ber en polare spela in en film åt mig för att jag inte har just den kanalen.. typ som om jag skulle spela in en film som går på 3:an å ge till min svärmor som bara har ettan tvåan 4:an.. sen att dom blir lite sura över att filmer som inte ens gått upp på bio släpps på nätet förstår jag
Hmm, jag va och såg på nya Starwars igår.. riktigt ultralängesen jag va på en biograf men usch vad besviken jag blev.
Filmen va bra men allt annat va en besvikelse, stolarna går inte o sitta skönt i länge, ljudet inte så himla bra, bilden flimmrar, nån som sitter o snackar bakom, dryck o läsk kostar ett bankrån, reklam i en halvtimme innan..
80:- för det :arg:
Enda som är bra är storleken på själva bilden.
Kommer dröja innan jag går på en biograf igen!
Borta dåligt men hemma bäst!
1 Guest(s)