May 31, 2002
Jag gillade verkligen den gamla stilen när klara överpriser diskuterades och ratades. Det var minimal risk att nån blev blev lurad på det sättet.
Vill man ta överpriser kan man sätta ut sin annons på blocket el liknande.
Här på NH tycker jag vi ska sälja/köpa grejjerna till det pris de är värda. 👿
Vad tycker ni?
November 4, 2001
FarsanEdde wrote: Jag gillade verkligen den gamla stilen när klara överpriser diskuterades och ratades. Det var minimal risk att nån blev blev lurad på det sättet.
Här på NH tycker jag vi ska sälja/köpa grejjerna till det pris de är värda. 👿Vad tycker ni?
Jag tycker att alla borde följt de regler som fanns, dessutom borde väll denna topic ligga under "feedback"
November 26, 2002
chrippaz wrote: [quote=FarsanEdde]Jag gillade verkligen den gamla stilen när klara överpriser diskuterades och ratades. Det var minimal risk att nån blev blev lurad på det sättet.
Här på NH tycker jag vi ska sälja/köpa grejjerna till det pris de är värda. 👿Vad tycker ni?
Jag tycker att alla borde följt de regler som fanns, dessutom borde väll denna topic ligga under "feedback"
det ligger ju redan en exakt likadan tråd där ju! 🙂
Jag är säker på att de som bestämmer hade en bra anledning att göra som de gjorde, annars hade de nog inte gjort så.
May 31, 2002
Ja vi är på samma linje ser jag. Kolla på sweclockers tex. De flesta annonser där är rena nypriser, ibland en bit över. Nä det fina med sånna här forum är/var att man kunde diskutera priserna öppet. Och vill man som sagt råna nån, kan man sätta in annons på blocket istället.
September 12, 2001
Det finns en tråd i feedback om detta.
Trådar av denna typ tar ni i feedback och den finns här
*tråd låst*
2 Guest(s)