October 24, 2002
Själv har jag inte orkat mig förbi femman, sedan fuska jag också lite i photoshop 🙂
http://www.etienne.nu/imagepuz/
Hur långt kommer ni, Photoshop får väl godtagas, men inget fusk igenom att dra ner allt från webservern :p
December 10, 2001
Kom till Stage 12. Nu är jag så trött så det är dags för lite sova.
Edit: Klarade 12:an nu. Var visst som jag trodde, bara tvungen att ha stora bokstäver i adressen =)
Edit2: 15 var lite klurig, den får jag försöka lösa när jag vaknar ;P
Edit3: Hehe, kunde inte låta bli att fortsätta. Wee Klar nu (med bild delen). Tror det blir rätt svårt att klara 15 utan något bildredigeringsprogram.
Klarade även av dom 5 kod uppgifterna efteråt, fast när matematiken började gav jag upp. Inte mitt favoritområde.
July 29, 2003
Bennos wrote: [quote=Hans-Erik][quote=Bennos][quote=Hans-Erik]Det känns som man inte kan klara 3an =/
Inte om du inte kan kolla på stereogram.
Med photoshop kunde jag det 🙄 🙄 🙄
Hur?
Jag klistrade in bilden två gånger i PS sedan ändrade jag den överstas lageregenskap till "Mörkare/Darker".
Sen drog jag det lagret till vänster tills texten kom fram..
July 29, 2003
Bennos wrote: [quote=Hans-Erik][quote=Bennos][quote=Hans-Erik]Det känns som man inte kan klara 3an =/
Hur?
Jag klistrade in bilden två gånger i PS sedan ändrade jag den överstas lageregenskap till "Mörkare/Darker".
January 14, 2002
En fråga... Måste man ha IE för att kunna klara allt? (med tanka på "Please use Internet Explorer when viewing the puzzle!" som det står) och att jag fastnat på 4'an :P. Vill bara veta om man kan klara den utan att ha IE, för IE fungerar inte på min dator.
Edit: klarade den
Edit2: klarat allt nu, gick ganska fort när man kommit igång 😛 nu ska det köras "code pussle" 😛 (som kommer efter 15)
October 2, 2003
Hans-Erik wrote: [quote=Bennos][quote=Hans-Erik][quote=Bennos][quote=Hans-Erik]Det känns som man inte kan klara 3an =/
Hur?
Om du pratar svenska kanske jag hänger med 🙂 Är inte så haj på PS..
January 14, 2002
Mind wrote: bah, trodde bara man skulle leta efter texten med hjälp av ögonen och inte något bildprogg.
kände mig som ett frågetecken när jag kom till 4an, en vit ruta.
går utan bildprogram 😎 markera rutan och justera kontrast och det andra på skärmen (ved det nu heter :P)
2 Guest(s)