January 17, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....59,00.html
Hur många är INTE dopade? Har vi bevis på att alla inte är dopade?
Dom förstör ju allt de små patriotiska svinen! Ska det hålla på såhär så är det lika bra att släppa dopingen fri!
Är översur nu pga Kajsa...
May 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=fisken]Man bör inte släppa dopingen fri. Däremot så ska straffen vara hårdare. Ska inte fungera att jag råkade få i mig de genom mina genmodifierade bananer jag äter efter varje träning.
Ja, livstids bannlysning från allt vad sport heter...
korrekt, har man fuskat så ska man bannemig inte vara med!
December 15, 2002
Callister wrote: Inom elite styrketräning, byggning alltså. Så är ju dopping tillåtet. Kolla Coleman eller något. :cy:
Inte alls snyggt tycker jag, över 110-120 kg muskler blir det fult..
tvivlar på att det itne är förbjudet, varför skulle man då vilja tävla ren?
För att det är kul? Näää, köper itne det i dom sammanhangen.
källa?
July 22, 2003
CoLiC wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....59,00.html
Hur många är INTE dopade? Har vi bevis på att alla inte är dopade?
Dom förstör ju allt de små patriotiska svinen! Ska det hålla på såhär så är det lika bra att släppa dopingen fri!
Är översur nu pga Kajsa...
Har vi bevis på alla svenskar inte är dopade? Man ska inte kasta sten i glashus. Med det ville jag säga att skulle tex Carlina Clüft varit från ett öst-stats land eller liknande hade alla vetat att hon dopade sig, men eftersom hon nu är svensk och vi svenskar gör inget sånt så är allt frid och fröjd.....
Visst säkert är det många i USA som är dopade, men att kalla alla fuskare är att ta i.
June 28, 2001
det är ganska vanligt att använda doping under träning och sedan lägga av med det innan stora tävlingar där dom har dopingkontroller.
men jag förstår inte vad som är så skandalöst med alla som är dopade, dom har gjort det i all evighet, tydligen har dom inte haft några bra dopingkontroller hitils.
November 5, 2001
Death On Wings wrote: De ska även förlora den medalj den vann och ges till näst bästa sprinter eller vilken gren de utövade.
Så görs väl också? Guldet på damernas 100m från friidrotts-VM har väl delats ut tre gånger nu? Både silver- och guldmedaljören var dopade.
Nått sånt var det iaf...
August 20, 2001
Mind wrote: [quote=DiDi]Man behöver ju inte porta dem från sporten... Man kan ju bara hindra dem från just den sporten de utövar... Tex om man är sprinter så ska man få knäna inslagna eller något sådant :bgrin:
ehm lite allvarligt va, der är bara en lek
Tja då kan vi ju kombinera två lekar...
Sprinter-Skytte
Se vem som först lyckas skjuta ner en dopad sprinter...
8-[
3 Guest(s)