August 21, 2001
stormaz wrote: [quote=Garfzez]vad är en skinhead?
http://hem.passagen.se/sikkanboi/kulturen.htm
Råder delade meningar om varitfrån skinhead först kom från.
där ser man... Man lär sig nått nytt varje dag sägs det ju..
November 26, 2002
stormaz wrote: [quote=Öwall][quote=Metz] men deras musik är inte rasistisk end of story 😀 😀
Det viktiga är inte vad den verkligen är, utan vad folk tror och tycker att den är.
Och så som Ultima Thule håller på och viftar med flaggor osv. så blir det ganska svårt att övertyga folk om att de inte är rasister.
Sen när blev man rasist när man viftade med svenska flaggan?
Man blir nog inte rasist av att göra det, men det är ett utmärkande drag bland rasister att vifta med flaggor.
Jag personligen ser inte någon mening med att alltid ha en flagga, sjunga nationalsången osv..
May 23, 2001
Jag ser inte heller någon mening med att alltid ha en flagga. Dock tycker jag att flaggan används alltför lite i olika sammanhang. Tycker man gott kunde använda den mera. Då skulle flaggan inte få sådan rasist stämpel heller. Jag har varit scout i flera år, när vi var på läger så hissade vi svenska flaggan varje morgon. Hade även svenska flaggan på scoutskjortorna, för att visa vilket land i vi kom ifrån....
October 28, 2002
Nu kommer det en liten uppsats här...jag håller på att vända tillbaka dygnet, så jag sitter uppe och har inte mkt för mig. Dessutom ska vi ha debatt om detta på SH'n snart, och det vore ju bra att få lite kritik, feedback mm mm om sina åsikter 😉
Orkar inte bry mig om stavning mm, för mkt kaffe, är trött mm mm.
Ultima Thule gör bra musik som inte har något rasistiskt budskap. Thules medlemmar får ha precis vilken åsikt dom behagar. Jag skiter i vilket.
Jag HATAR många invandrare, många, men inte alla.
Finns många invandrare som jag känner både bra och dåligt, som jag absolut inte har något emot. Bla så är en av mina bästa vänner sen måååånga år tillbaka (tredje klass) från Syrien. Fajje (vet inte vad han heter igentligen...) som driver Pizzeria Popeye nere i Odensala centrum är ännu (Btw...ODENsala...har inte det med...VIKINGAR ATT GÖRA!??!!? ÖSTERSUND ÄR EN RASSE STAD!!!! ) en trevlig snubbe, har handlat pizza av han sen han kom hit och tog över den från förra ägaren, snart 2 år. Han känner igen både mig o min farsa och vi brukar få lite extra ngrannt gjorda pizzor mm mm och står alltid och snackar med han, jääävligt trevlig kille!! han betalar skatt och är produktiv, för det är där skon klämmer...
Det jag hatar är dom som kommer hit och inte gör det. Dom som står för 1 fjärdedel av den offentliga sektorns kostnader.
Dom som kostar 267 miljarder kronor per år.
45% av dom jobbar.
Att kostnaderna för invandrarna har ögat 3ggr så mkt per år sen 1990 mot vad kostnaderna för den offentliga sektorn har är ju en annan grej..
Av alla dom pengar som man lagt till i den offentliga sektorn har 51% gått till invandringen.
Vilket har resulterat i höjda skatter och sänkt välfärd för ALLA.
Om man nu tog och utbildade alla dessa människor lite mer och lärde dom svenska osv och tryckte in dom i näringlsivet så skulle vi få många nya företag och minus skulle bli till plus, men NEEEEEE..... det vore ju fel som t ex FP tycker att det ska vara tvång på att lära sig svenska för att få bo i sverige. Ska man bo här och vara svensk får man väl jobba lite för det.
Utan man utbildar inte invandrare, man ger fan i denna resurs, istället låter man dom slåss om dom få jobb som finns och sätter dom i ngn förort på bidrag.
att 74% av invandrarna har sina pengar genom skattefinansiering mm är ju också nämnvärt.
En befolkningsandel på 30% betalar 11% skatt.
Brottslighet och vilka som står för den orkar jag inte ens gå in på.
10% av dom invandrare som kommer till sverige har riktiga skäl, dvs är hotade på ngt sätt.
dom 10% S K A få stanna och få full rätt till alla dessa tjänster vi har, skola har ni där, sjukvård där, enjoy. TILLS att faran är över för dom eller så måste dom börja jobba och/eller utbilda sig.´
Dom anda 90%???
Dom skulle få komma in om dom bara gör något. är dom inte hoade på ngt sätt ska dom inte heller komma hit och leva gratis. Om dom har jobb direkt när dom kommer hit osv så ska dom ju självklart få bo här...
Varför hatar jag då invandrare?
Jag hatar S N Y L T A R E.
Jag hatar inte dom pga annan kultur, hudfärg osv, utan för att dom snikar.
Kan dom bo i sitt eget land ska dom fan inte komma hit bara för att dom kan bo bättre här, gratis. Den gratis hjälpen är för dom som behöver den.
jag skiter i om den invandraren är gul blå röd eller svart. Snika ska han då fan inte göra i V Å R A T land, just det, SVENSKARNAS land, ingen annans.
Kan tänka mig en väldig massa saker som sverige skulle kunna ha 265miljarder till, t ex Utbildning, utbildning skulle i längden öka våran välfärd ännu mera, just nu är vi i en ond cirkel, vi bara skär ner och skär ner på utbildningen, fler och fler blir utan jobb, flera söker bidrag, pga det mindre pengar till utbildning osv osv ni fattar.
Nej, vi ska skämmas över att vara svenskar.
Om jag ställer mig på ett torg med en svensk flagga och skriker turkjävel, vad händer då?
Om jag ställer mig på ett torg med en turkisk flagga och skriker jävla svenne, vad händer då?
Jag hatar rasister också, dom är inte bättre än andra snyltare. många av dom är outbildade drägg som dräller på stan och slåss och gapar. Dom är inte bättre än dom som dom hatar så förskräckligt.
MEN, om man är rasist för att man hatar snyltare oavsett hudfärg, då är jag rasist. EN STOLT SÅDAN.
Det är dags att peta ner clown/bidragspartierna och visa snyltarna vart dörren är.
Tänker inte gå in på vad jag tycker om vänsterpartister mm mm och deras åsikter och korkade argument mera, "En Varning" har jag varit lite för nära lite för många gånger.
Jag är stolt över att vara svensk, precis som thules medlemmar.
Men bara för att man sjunger nationalsånger och har svenska flaggor ska man stämplas med rasism....
En turk med en turkisk flagga skulle ingen ens drömma om att kalla för rasist.
"eeeeyy...jäävla svenne! DU RASIST!!!"
Man är rasist till fort man säger någonting negativt om en invandrare idag, men säga negativa saker om svenskar, det kallas för "NollRasism".
Jag råkar tom ha både spansk och svensk flagga på balkongen pga många vänner och bekanta i spanien.
May 7, 2001
Du va fan ta mig det messt naiva jag sett i hela mitt liv. En rasist har väll inget imot att någon har en annan hudfärg, det är väll fan inte det i sig som ni hatar, jävla pucko! Att ens uttala sig på det viset som du gör bevisar bara att du är ett klockrent jävla nationalistiskt rasist svin. Det är fan total skam att DU får bo kvar i Sverige.
Vad fan spelar det för roll varifrån "snyltarna" kommer? Du tar inte upp ett enda fall på en "snyltare" från Sverige och vad du tycker om dem, du borde ju känna like stort hat mot alla arbestlösa svenskar också isf? det är väll inget man kan hjälpa om man blev född i ett fattigare land eller i sverige? så om dom kommer hit och "snyltar" är det väll fan precis samma sak som om en svensk gör det eller? det finns nog jävligt många fler svenskar som inte arbetar än invandrare!
Orkar inte tjabbla mer med dig för det finns ingen som kan få dig att leva i samma värld som oss andra för du är bara så jävla naiv att du inte lyssnar på vad jag säger ändå.
LEVE ANARKIN!
February 19, 2003
Hauk, väl talat.
Jag är inte rasist men ser ofta surt på invandrare ändå. pga att de bara snyltar. De är välkommna men de ska ju då oxå uppföra sig.
Det finns många trevliga invandrare som uppför sig. Tyvärr får även dessa ofta en dålig stämpel eftersom att merparten av invandrarna inte sköter sig.
May 23, 2001
Hauk, hur mycket invandraringen kostar är ju en väldigt omdebatterad fråga, jag vet inte vilka man skall tro på. Här finns det två artiklar som är ganska läsvärda
http://www.svd.se/dynamiskt/Br.....577372.asp
Svar till den första: http://www.svd.se/dynamiskt/Br.....589429.asp
Vilken som är sann vet jag inte, jag har aldrig sett några siffror som pekar på vad invandringen kostar som man kan lita på. För så fort den ene säger så, så säger den andre si.
Dock så säger jag som jag alltid sagt, klaga ej på invandrarna. Är det några vi skall klaga på så är de dem som tar in mest invandrare i världen och sedan skiter i dem utan sätter dem på bidrag. Det är inte många som blir integrerade i samhället. Och de som ska bli integrerade ska helt plötsligt integreras med lagar om att arbetsgivare måste anställa invandrare, detta är helt fel. Man ska välja arbetskraft utifrån kunskapsnivån och inte vilken kultur man kommer ifrån. Därför skall staten se till att bekosta integrationen också, så att de t.ex. lär sig språket. Enda vettiga staten har gjort är väl att starta upp SIF (svenska för invandrare), seriöst jag vet ingenting annat som staten gjort för invandrare. Förutom att sätta dem på bidrag ute i en förort, jag skulle inte vilja sitta på bidrag om jag var tvungen att fly till ett annat land. Om jag t.ex. skulle åka till Norge skulle det vara för att tjäna pengar och inte sitta på bidrag.
Sen har vi nästa omtvistade fråga. Där säger jag, skilj på invadrare och flyktingar. Flyktingar är sådanna som flyr hit och invandrare är sådanna som kommer hit för de vill bo här. Detta blandar då media ihop titt som tätt vilket leder till missförstånd. Säg inte invandrare om folk som flytt hit, säg flyktingar.
Finns även många svenskar som snyltar, morsan är en av dem. Hon säger varför ska jag jobba när jag får nästan lika mycket i a-kassa. När en människa säger så, tycker jag att bidragen har blivit lite väl höga. Och tro nu inte att jagi nte jobbat i mitt liv, just nu jobbar jag extra nästan varje kväll och på dagarna går jag i skola, så jag vet nog hur kul det är när man först kollar på lönen före skatt och sedan kollar man på den när Persson och co har varit där och fingrat! Jag vet då en sak, att om staten, kommunerna och landstingen skulle vara privata företag skulle de gått i konkurs för längesen. Fattar inte vart alla pengar tar vägen jag.
Vi har dessutom rasat på välfärdslistan från fjärde till sjuttondeplats eller nått sånt. Någonstans måste ju alla pengar bara läcka ut i Östersjön eller nått....
Som sagt, gnäll inte på invandrarna, gnäll på dem som inte integrerar dem.
October 28, 2002
När vänsterpartister har slut på sina korkade argument tar dom till personangrepp.
Vad fan spelar det för roll varifrån "snyltarna" kommer? Du tar inte upp ett enda fall på en "snyltare" från Sverige och vad du tycker om dem
Jag hatar rasister också, dom är inte bättre än andra snyltare. många av dom är outbildade drägg som dräller på stan och slåss och gapar. Dom är inte bättre än dom som dom hatar så förskräckligt.
ähum...http://www.svensktexempel.se
du borde ju känna like stort hat mot alla arbestlösa svenskar också isf?
Det vi diskuterade nu var invandrare. (Om du inte märkte det så handlade min post om just invandrare, min syn på dom, och lite om thule) men om du vill ha min åsikt om arbetslösa svenskar så varsegod; (detta gäller arbetslösa i allmänhet...)
Har inget emot arbetslösa OM, dom har ngn form av utbildnig men ändå inte kan få jobb, dom har ngn sjukdom/skada/handikapp osv som gör att dom inte kan arbeta, jag HATAR däremot folk som; Har skitit i att utbilda sig och pga det inte får jobb. Och som istället sätter sig och snikar på bidrag och skiter i att göra ngt.
Alkolister och uteliggare: Alkolister som lever på bidrag och ger fan i att gå på hem osv borde skickas till danmark. Uteliggare som har utbildning men inte jobb och är för stolt för bidrag är det enbart synd om. Dom som inte har utbildning men endå ligger ute UTAN bidrag gör iaf rätt.
och sen kan jag ju inte göra annat än att när du säger att det är fler svenskar som är arbetslösa än invandrare, VI ÄR JU 8GGR FLER PUND!!
I procent så vågar jag utan att ha ngn som helst siffra i huvet påstå att det är bra många fler än 45% av svenskarna som är sysselsatta.
Du va fan ta mig det messt naiva jag sett i hela mitt liv. En rasist har väll inget imot att någon har en annan hudfärg, det är väll fan inte det i sig som ni hatar, j**la pucko!
Slog på rasism;
NE DVD 2003:uppfattningen att det är rimligt att indela människosläktet i ett antal distinkta raser utifrån fenotypiska skillnader (yttre kännemärken)
Då kan väl du förklara för både mig och nationalencyklopedin vad som är rätt?
vet du vad det i sig jag hatar?? ATT FOLK SNYLTAR OCH KAN RÄTTFÄRDIGA DET GENOM ATT KALLA ALLA SOM SÄGER EMOT FÖR RASISTER. Dom som inte har invandrar bakrgrund kan ju alltid skylla på "kaptialisterna" eller alla onda borgare.
Rausing har på hela sitt liv tjänat lika mkt som invandrarna kostar på ett år, dessutom har han bidragit en jäääävvvlaa massa i skatt.
Orkar inte tjabbla mer med dig för det finns ingen som kan få dig att leva i samma värld som oss andra för du är bara så j**la naiv att du inte lyssnar på vad jag säger ändå.
Slut på argument och har inget mer att säga, avslutar lite martyr-style med ett "LEVE ANARKIN!!!!".
tycker jag bemött det du sagt nyligen ganska bra, du får gärna säga vad det är jag missat.
Inse fakta. ni vänster kör sverige i botten. snart är vi inte ett rikt land längre, snart är vi ett enda jävla ryssland.
ALLA SNYLTARE LEVER PÅ HEDERLIGA MÄNNISKORS SLIT.
ni vänster partister är en skam för sverige, ni gnäller på dålig vård och allt det är kapitalisternas fel bla bla bla, dom tar alla pengar! HÖJ SKATTERNA OCH TA ALLA DERAS PENGAR!! erkänn, det är N I som lever på dom pengar som igentligen ska gå till skola, vård, barnomsorg mm.
Tycker förut att du skrivit att du inte "orkar diskutera" med folk som inte ger med sig, jag _tror_ det kan ha att göra med att folk är något smartare än dig och ser igenom dina korkade argument, försök komma med något bättre ska du se att det löser sig 😉
May 7, 2001
silke wrote: jokkling, Hauk skriver "Jag hatar S N Y L T A R E."
Det står bara snyltare och kan altså även inefatta svenska sådana. så sluta muppa dig.
Som jag sa så tar han inte upp något exempel på snyltare som inte är invandrare utan bara på snyltare som är invandrare.
May 7, 2001
Hauk
Det är sorgligt att någon som du som upenbarligen kan tala för sig och med någon form av hjärna lyckats klura ut en massa käcka argument inte inser att det enda du gör är att hitta på en massa skit bara för att du blivit intalad at tro på en viss grej. Synd.
(Tyvärr har jag bara svarat dig med korta svar pga att jag sitter på jobbet och inte har tid att skriva så långt.)
May 23, 2001
jokkling wrote: Hauk
Det är sorgligt att någon som du som upenbarligen kan tala för sig och med någon form av hjärna lyckats klura ut en massa käcka argument inte inser att det enda du gör är att hitta på en massa skit bara för att du blivit intalad at tro på en viss grej. Synd.(Tyvärr har jag bara svarat dig med korta svar pga att jag sitter på jobbet och inte har tid att skriva så långt.)
Satt du på jobbet i början av tråden när du va så intalad att Thule var rasister också? Då var det jag som var väldigt naiv. Många som är naiva på det här forumet tror jag.
October 28, 2002
Hauk, hur mycket invandraringen kostar är ju en väldigt omdebatterad fråga, jag vet inte vilka man skall tro på. Här finns det två artiklar som är ganska läsvärda
http://www.svd.se/dynamiskt/Br.....577372.asp
Svar till den första: http://www.svd.se/dynamiskt/Br.....589429.asp
Vilken som är sann vet jag inte, jag har aldrig sett några siffror som pekar på vad invandringen kostar som man kan lita på. För så fort den ene säger så, så säger den andre si.
Dock så säger jag som jag alltid sagt, klaga ej på invandrarna. Är det några vi skall klaga på så är de dem som tar in mest invandrare i världen och sedan skiter i dem utan sätter dem på bidrag. Det är inte många som blir integrerade i samhället. Och de som ska bli integrerade ska helt plötsligt integreras med lagar om att arbetsgivare måste anställa invandrare, detta är helt fel. Man ska välja arbetskraft utifrån kunskapsnivån och inte vilken kultur man kommer ifrån. Därför skall staten se till att bekosta integrationen också, så att de t.ex. lär sig språket. Enda vettiga staten har gjort är väl att starta upp SIF (svenska för invandrare), seriöst jag vet ingenting annat som staten gjort för invandrare. Förutom att sätta dem på bidrag ute i en förort, jag skulle inte vilja sitta på bidrag om jag var tvungen att fly till ett annat land. Om jag t.ex. skulle åka till Norge skulle det vara för att tjäna pengar och inte sitta på bidrag.
Sen har vi nästa omtvistade fråga. Där säger jag, skilj på invadrare och flyktingar. Flyktingar är sådanna som flyr hit och invandrare är sådanna som kommer hit för de vill bo här. Detta blandar då media ihop titt som tätt vilket leder till missförstånd. Säg inte invandrare om folk som flytt hit, säg flyktingar.
Finns även många svenskar som snyltar, morsan är en av dem. Hon säger varför ska jag jobba när jag får nästan lika mycket i a-kassa. När en människa säger så, tycker jag att bidragen har blivit lite väl höga. Och tro nu inte att jagi nte jobbat i mitt liv, just nu jobbar jag extra nästan varje kväll och på dagarna går jag i skola, så jag vet nog hur kul det är när man först kollar på lönen före skatt och sedan kollar man på den när Persson och co har varit där och fingrat! Jag vet då en sak, att om staten, kommunerna och landstingen skulle vara privata företag skulle de gått i konkurs för längesen. Fattar inte vart alla pengar tar vägen jag.
Vi har dessutom rasat på välfärdslistan från fjärde till sjuttondeplats eller nått sånt. Någonstans måste ju alla pengar bara läcka ut i Östersjön eller nått....Som sagt, gnäll inte på invandrarna, gnäll på dem som inte integrerar dem.
Har använt just dom artiklarna Stormaz. har dock valt att tro åp en första, med tanke på andra artiklar jag läst.
Den senare siffran låter inte heller riktigt trovärdig pga sysselsättnings nivå mm mm. men lägre skulle den absolut kunna va, som sagt.
Har skrivit i tidigare trådar exakt det du skriver här (ska leta...tror det va i den om min polare ecke...)
Invandrarna är en resurs som vi inte tar tillvara på. Vi behöver arbetskraft i Sverige, UTBILDAD sådan. men det är där man hoppar över. Bidrags partierna ska ju vara sÅÅÅÅååÅ "solidariska" och slänger åt dom massor med pengar och visar hur humana och generösa dom är, tillskillnad från dom ONDA liberalerna som vill tvniga dom stackarna lära sig svenska och att anpassa sig lite till en ny kultur.
Sverige går åt helvete, välfärds sverige är snart ett enda stort ryssland. Det alla vänster idioter inte tänker på är KOSTNADER. saker och ting kostar. ska ni leva på bidrag så måste ni få dom pengarna nånstansifrån. det finns just nu, men snart så är det slut...och vad ska ni leva på då?
Flyktingar är dom 10% som sverige ska ta emot med öppna armar, dom med skäl. Nu tar vi emot allt och alla med öppna fickor, det blir fel.
Jag jobbar själv samtidigt som jag går gymnasie, mcdonalds, 51,70 i timmen. 15 OB, lägsta tillåtna OB i sverige.
Det är enormt tungt när man slitit ihop dom där pengarna, och så ser man dom försvinna...och alkolisterna som lever på en står enda och gapar och skriker mot en när man går förbi kyrkparken till skolan på morronen (inte för att jag tar åt mig så hårt, men man blir ju förbannad!).
Mina båda föräldrar är lärare. Inte högsta lönen i förhållande till det slit det är, dom skulle lika gärna kunna gå på socialbidrag.
Saker som S K A finnas i offentlig sektor är Skola, Vård, Vägar o sånt, Renhållning mm mm, men grejjer som Post osv skulle gärna kunna få vara i den privata.
May 7, 2001
Hauk wrote:
Det finns många trevliga invandrare som uppför sig. Tyvärr får även dessa ofta en dålig stämpel eftersom att merparten av invandrarna inte sköter sig.
EXCEL!
Alla invandrare är precis som oss, några är totalt dumma i huvet men dom flesa är trevliga människor.
October 28, 2002
Hauk
Det är sorgligt att någon som du som upenbarligen kan tala för sig och med någon form av hjärna lyckats klura ut en massa käcka argument inte inser att det enda du gör är att hitta på en massa skit bara för att du blivit intalad at tro på en viss grej. Synd.(Tyvärr har jag bara svarat dig med korta svar pga att jag sitter på jobbet och inte har tid att skriva så långt.)
Det jag tror på har jag utvecklat själv, vänster-standard: "Alla tycker som oss det är bara det att några enstaka (Hitler, Mussolini och Bo Lundgren) har lurat alla andra till att tycka annorlunda."
Så skippa det skitsnacket för du har inga belägg för det.
Alla är vi lika, men om man säger så här; (TEORETISKT) 2 Iranska föräldrar föder en unge exakt samtidigt som två svenskar, MEN ungarna tas ifrån sina föräldrar i exakt samma ögonblick dom föds, efter det får dom en 100% identisk uppväxt. (omöjligt i praktiken, men skulle funka teoretiskt) Kommer då barnen vara EXAKT lika? Svar: JA.
(att tillägga är att jag inte tror på att man ärver beteende av sina föräldrar, utan man LÄR sig beteendena. dvs, har itne med DNA osv o göra.).
Om man låter ungen växa upp i Iran och den andra ungen i Sverige, och sedan skickar ungen till sverige, kommer då svensken upfatta honom som tjaa..kosntig trots att dom i teorin är exakt lika? Svar: Ja.
varför?
Det har inte med gener och skit att göra att många tycker illa om invandrare för deras personlighet, att dom skiljer sig från mängden ¨på andra sätt också har med deras bakgrund att göra. Dom har lärt sig vad som är rätt i Iran. där slår man kvinnor och att mörda någon som hämnd är inte fel. Att då man ska lyckas övertala denna iranier att vi i Sverige har rätt är svårt, och det leder till hat o bla bla bla...
Jag ska vara äelig nu, jag HATAR araber. Visst, en av mina bästa polare är från syrien, men han beter sig inte som en arab.
Dom araber jag haft att göra med är svin (vill gå och duscha o käka frukost, orkar inte förklara närmare...).
Dom håller på med sina hot om kusiner osv osv... Därifrån dom kommer är det säkert naturligt och vanligt, i deras ögon är det säkert jag som är konstig, deras föräldrar har lärt dom hur det ska va.
Slutsats: Dom invandrare som beter sig illa är inte för att dom å ngt sätt är en sämre ras eller är gröna gula lr wtf, utan pga deras bakgrund/uppfostran.
Är man rasist om man hatar någon för deras åsikter och sätt att vara...??
Kan man kalla mig för rasist när jag hatar dom för skälen jag angett ovan...??
tveksamt.
May 7, 2001
Hauk wrote:
Hauk
Det jag tror på har jag utvecklat själv, vänster-standard: "Alla tycker som oss det är bara det att några enstaka (Hitler, Mussolini och Bo Lundgren) har lurat alla andra till att tycka annorlunda."
Så skippa det skitsnacket för du har inga belägg för det.
Det var inte alls det jag menade. I själva verket var det jag menade exakt det du så väl beskrev längre ner i ditt inlägg. Du har förmodligen blivit uppfostrad att tänka på ett sätt osv och att invandrare är lite "konstiga" som su säger själv. Det är ju inte "dem" det är fel på, dom accepterar ju dig för vad du är. Det är ju du som inte klarar av att leva i ett Sverige med blandad kultur.
October 28, 2002
Min farsa är socialdemokrat och allt som hör till, därifrån har jag knappst fått några av mina ideer.
Min mamma är väl kanske center nästan, hon har dock varit ledande inom ngt "fredrika bla bla" ngt sorts feminsit förbund. Så att mina föräldrar skulle ha gett mig mina politiska åsikter är inte så troligt, min stora syster är 19 och fortfarande 14is, hon har ingen politisk åsikt. Min lillasyster har inte kommit så långt. Så att min uppfostran ska ha gett mig min politiska åsikt är väldigt osannolikt. Och att samhället ska ha gjort det är väl inte så troligt det heller när merparten är åt vänster.
Invandrare är inte konstiga, deras kultur är annorlunda. och en del kulturer uppfattar J A G som bisarra/konstiga. det är kulturerna, inte invandrarna.
Det är inte mitt fel, det är deras kultur som är OCIVILISERAD och UNDERUTVECKLAD som inte passar in i ett fritt, demokratiskt sverige med yttrandefrihet.
Dom har ofta svårt att acceptera folk som säger emot dom öppet och nite drar sig för att säga vad dom tycker. detta löser dom med våld, som man gör hemma i iran.
Jag tänker inte börja be till Allah (det står i deras religion att dom på alla sätt ska försöka få andra att underkasta sig allah) och det ska fan inte byggas nån moske för mina pengar. Jag ser inga kristna kyrkor i iran.
(nog för att jag skiter i religion och anser att alla som tror på en är lurade men iaf...ett ex..)
Att _JAG_ ska anpassa mig efter dom är sjukt!! Mitt land, anpassa dig efter MITT lands seder.
"ta seden dit man kommer" hardu hört talas om det?
OCH KOM FAN INTE DRAGANDES ´MED DEN DÄR FÖRBANNADE MÅNGKULTUREN FÖR DEN STÅR MIG UPP I HALSEN!!!
du kan ju försöka svara på lite tidigare oklarheter från din sida istället för att sitta och härva här...
3 Guest(s)