February 4, 2003
June 28, 2001
stormaz wrote: Skall tillÀgga att det rÄder delade meningar om vartifrÄn skinhead kulturen har sina tidiga rötter. Vissa sÀger Jamaica, andra sÀger annt.
Mind, om du lĂ€st hela trĂ„den hade du fĂ„tt reda pĂ„ detta đ
are you crazy man ? you piss on superfly, Bonzzzieee
det Ă€r ju 7 sidor đź
Edit: http://hem.passagen.se/sikkanb.....lturen.htm holy fuk, hadde inte jag en jÀkla susning om.
January 30, 2003
May 23, 2002
ThaMole wrote:
Ingen som sÀger att en snubbe i USA med amerikansk flagga pÄ ryggen e rasse.. .eller hur.. SÄ fort man sÀger sverige i sverige e man fan rasse ju... BLIR LACK!!! Jag e fan sjÀlv halvt lite *censur* ju...=) Men kÀnner mig svensk.. född hÀr sÄ...
//Eat shit and fucking die...=)
I USA lackar den fan bilarna med amerikanska flaggans motiv đ
June 27, 2002
Men det Àr ju sÄ att sÄfort en svensk Àlskar sitt land eller sÀger blatte Ät nÄn sÄ Àr han rasist men nÀr en neger sÀger snennefitta och lyssnar pÄ black power hip hop sÄ Àr det helt okej, tycker att detta land har fÄtt en sned syn pÄ vad som Àr rÀtt och fel.
June 27, 2002
Den behövs dÄ ingen verkar fatta att man bör Àlska sitt land dÀr man bor. I de flesta andra lÀnder sÄ firar folket sitt land och Àlskar det som det förtjÀnar men vi som bor i ett av de vackraste landen i vÀrlden ja hÀr fÄr vi knappt sjunga nationalsÄngen utan att folk sÀger att man Àr rasist och sen kommer Ultima Thule och sjunger vackra sÄnger om vÄrat land och det som hÀnt hÀr dÄ Àr de rasister.
1 Guest(s)