January 17, 2002
Umeå måste vara den ultimata staden att bo i om du är mellan 14 och 21!
Kl 3 kunde jag inte sova, så jag tog cykeln och rullade iväg till Tegs centrum bara för att kolla efter fulla fjortisar som man kunde lämna i gatstenen till mitt och förbipasserandes nöje.
Jag bestämmer mig för att fara förbi och kolla lite mera aktivt efter fyllefester långt in på natten borta på stan.
*rullirull över kyrksbron*
För sakens skull for jag ner på renmarks torget och kollade efter nån som drunknat eller spytt i fontänen där. Där hittas tomma ölburkar och en pizza brevid en av bänkarna.
Tillslut far jag tillbaka över bron igen och får höra en massa dunka dunka från Daydreams gamla lokal brevid bryggeriet. Jag svänger förbi och hittar 2 halvbekanta sitta och LANa med en karta pripps ensamma kl 4 på morgonen!
Jag frågade vart dom hade tappat livet nånstans och hämtade min egen dator såklart!
Så efter en massa bök och stök och återupplivandet av min fars gamla packmoppe sitter jag nu här, med en öl i ena handen och en mus i den andra
Vi har tom raggat hit 2 st till som kommer när dom sovit ruset av sig nånstans!
Snacka om lite å göra :bgrin:
January 30, 2003
November 26, 2002
MrWeizel wrote: [quote=The Evil Bug][quote=Hauk]hur kan du ha en öl i ena handen, och musen i den andra, och samtidigt skriva inlägget ?? :arg: det strider mot fysikens alla lagar :bgrin:
skoj ide 🙂 !
Aldrig hört talas om att banka huvudet mot tangentbordet?
brukar använda näsan...
tungan funkar nog också
3 Guest(s)