April 20, 2003
Fan va skönt! Blev så sugen på att sitta ute i trädgården.
Så jag tog och bar ut den bärbara, lade om några kablar, och VIPS så sitter man i trädgården och myser med datorn. Hehe!
Pilsner, ciggaretter, chips och datorn. Helt underbart 🙂
Detta ska nog göras var dag i sommar !
Börjar dock bli lite mygg nu, men förhoppningsvis gillar dom inte min rök 🙂
Hur har ni det? 😀
January 26, 2003
Jag lider med er, mitt rum är oxå helt sinnesstört varmt, fönstret står på vidgavel, dörren öppen och fönstret i rummet mitt emot är oxå öppet, men det där "vägg syndromet" spökar här inne också =/ .
O nån LapTop hade man juh inte råd med förtillfället, det lät jävligt frestande det där med att sitta i trädgården o slappa lite =D !
October 14, 2002
gueno så har jag åxå as jobbigt.. å ja har iofs 2 datorer :p fan de spottar ut värme.. stänger av på natten iofs... men ja har öppet dynget runt å ja märkte idag att om ja har fönstret stängt på dagen då solen ligger på mina fönster hela tiden så blir de bättre.. så kvällar då e de öppet å natten.. 28grader i rummet jusst nu.. fyfan asså.
June 3, 2001
oizo wrote: men ja har öppet dynget runt å ja märkte idag att om ja har fönstret stängt på dagen då solen ligger på mina fönster hela tiden så blir de bättre..
Om jag stänger mitt fönster och solen ligger på.. då blir det rana bastun här.. tempen ökar nått otroligt när fönstret är stängt. 😡
Har inte haft mitt fönster stängt sedan i januari tror jag.
Även om det är -20° ute så är det öppet 24/7.
February 2, 2003
låter lite sjukt att man måste sitta vid datorn när man är i trädgården en sommarsjönkväll, kan man inte göra något utan datorn eller?
Att bara sitta och slappa med några polare och vara lite social är roligare=).
Förlåt för jag klagar för ni som blir arga på mig förstår nog inte att man måste även ha ett riktigt socialt liv!.......en del blev arga och en del fick en tankeställaren men att sitta vid datorn påverkar ditt humör. men klart det finns undantag men de flästa känner sig inte alls träffade, de förstår inte att man är "databeroende".
.....också bröja inte klaga och skylla ifrån er, den som skyller ifrån sig eller klagar har inte förstått problemet jag beskriver.
Klart att detta inte gäller alla men de är väldgit väldigt få idag!
Förlåt än en gång för jag nu förstört mångas sköna kvällar och inte håller den röda tråden i ämnet.....förlåt!!!!!!!
Själv har man skatat hela kvällen om ni nu vill veta.
October 28, 2002
Alltså jimba, tror det handlar om att alla inte vill vara med sina polare varje kväll och 24/7. Många jobbar och att sitta o slappa och få avra sig själv kan nog vara gött 😉 Sen tror jag som inte att alla bara sitter vid datorn varje kväll 😉
Man behöver inte festa varje kväll u know 🙂
Luften står still i mittrum.... får också den vägg effekten, as jobbigt!
måste ordna cirkulation på ngt vis... fönstren står öppna 24/7...
April 20, 2003
Jimba wrote: låter lite sjukt att man måste sitta vid datorn när man är i trädgården en sommarsjönkväll, kan man inte göra något utan datorn eller?
Att bara sitta och slappa med några polare och vara lite social är roligare=).
Förlåt för jag klagar för ni som blir arga på mig förstår nog inte att man måste även ha ett riktigt socialt liv!.......en del blev arga och en del fick en tankeställaren men att sitta vid datorn påverkar ditt humör. men klart det finns undantag men de flästa känner sig inte alls träffade, de förstår inte att man är "databeroende".
.....också bröja inte klaga och skylla ifrån er, den som skyller ifrån sig eller klagar har inte förstått problemet jag beskriver.
Klart att detta inte gäller alla men de är väldgit väldigt få idag!Förlåt än en gång för jag nu förstört mångas sköna kvällar och inte håller den röda tråden i ämnet.....förlåt!!!!!!!
Själv har man skatat hela kvällen om ni nu vill veta.
Ehm ... jag gjorde en soft grej. Jag är inte snubben som sitter 24/7 vid datorn. Sitter knappt ens en timme per dag.
Det var bara en rolig och trevlig grej, sen om du tror att du är så häftig och så vidare så kan du väl hålla det för dig själv?
February 2, 2003
förlåt...men det var inte menat till någon. du vet ju själv om du sitter där mycket eller lite och förstår då kanske om du nu sitter där lite att jag inte visste det? men självklart var mitt inlägg lite aggresivt skrivit så det lät som jag emot dig. fast det är jag bara mot dom som sitter där mycket=)...klart, det verkar soft men du kankse även förstår mitt syfte. de som redan sitter där mycket till och med tar med datorn när de ska ut en sommarkväll, att då är man inte riktigt frisk.
ps. fan vad alla ska klaga på att man är skatare i stockholm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
June 23, 2002
Gueno wrote: Har faktiskt inte haft över 30° i mitt rum idag. 😀
Va jag inte förstår är varför det blir en "vägg" när man går ut ifrån mitt rum.
Även fast dörren är öppen så finns den där.
Just nu är det 28,6° i mitt rum och 26,2 utanför mitt rum.
Ute är det nu.. 23,5°.
Haha brukar också känna det, men sitter i vardagsrummet nu då min mor och far är borta och jag är ensam hemma och ska bli lan här snart ;).
1 Guest(s)