July 27, 2002
Spidey wrote: [quote=CoLiC]Självklart en nära vän, folk jag inte känner har ännu inte förtjänat min omtanke.
Hur fan kan du skriva så .....
You got to know ColiC, jag gjorde en deal med någon att jag skulle vara ifrån NH 1 månad ifall ColiC inte valt en nära vän. 🙂
(Nu kan han inte ändra sig) :heart:
January 17, 2002
Spidey wrote: [quote=CoLiC]Självklart en nära vän, folk jag inte känner har ännu inte förtjänat min omtanke.
Hur fan kan du skriva så .....
Jag tröck på tangenterna. Ett av mina motton i livet är att inte bry mig om de jag inte känner, livet blir så mycket enklare om man slipper oroa sig för resten av världen.
Självklart finns det undantag, det är ju inte så att man lämnar en skottskadad kille att förblöda, man försöker självklart göra allt man kan för att rädda honom, men nu snackar vi om val, och kommer det till att jag måste välja mellan att en vän dör eller 2500 människor jag antagligen aldrig kommer att prata med går åt tvekar jag inte en sekund på att hjälpa min vän istället.
Och folk här verkar tycka detsamma om vi tittar på pollen.
July 27, 2002
CoLiC wrote: [quote=Callister]Denna tråd är bara för att se hur ni står, om det ska vara någelunda hetsig diskussion så tycker jag ni ska hålla er på sansad nivå (Läs: obelix, bjorne, denstore )
Hey, du glömde mig...
Förlåt, det blir bäst om man inte har mer än 3 stycken i paranteser, men jag lovar att du är nr 4.
January 17, 2002
Shinji wrote: En nära vän of course.
Även de som tryckt "250/2500 okända personer" skulle nog hellre välja en nära vän när allt kommer till kritan.
Well well.
Så sant, ingen av er skulle fixa att låta en nära vän dö hur omtänksamma (Läs under rådande omständigheter: Idioter) ni än flashar med att vara, människan är inte byggd på det viset.
1 Guest(s)