August 20, 2001
Callister wrote: [quote=DiDi][quote=Callister]Tänk bara på att en avatar skulle göra ditt snart komna "Veteran" mycket finare.
Blir jag veteran snart?
Försöker du påstå att du inte tänkt på det?
Kolla hur mkt posts du gjort
Titta på hur många du gjort...
Just nu under sommaren sitter jag på jobb och har dötråkigt. Alltså sitter jag på NH mycket.
July 27, 2002
DiDi wrote: [quote=Callister][quote=DiDi][quote=Callister]Tänk bara på att en avatar skulle göra ditt snart komna "Veteran" mycket finare.
Blir jag veteran snart?
Försöker du påstå att du inte tänkt på det?
Kolla hur mkt posts du gjort
Titta på hur många du gjort...
Just nu under sommaren sitter jag på jobb och har dötråkigt. Alltså sitter jag på NH mycket.
Surfa på NH och få betalt är väl inget. 😉
Vad jobbar du med då, vart?
March 1, 2001
orangamössan e tuffast. tills jag fixat en såklart 🙂
men uhm..verkar som om dom som haft powerpuff-pinglorna som avatar inte längre kan ha en avatar.
om man redigerar den då? så den inte blir exakt likadan..typ målar röda horn på dom eller nått?
eller är allt med powerpuffs lika bannlyst som politiska symboler? powerpuff har ett starkt inflytande över den politiska scenen märks ju..
August 20, 2001
Vajsman wrote: om man redigerar den då? så den inte blir exakt likadan..typ målar röda horn på dom eller nått?
eller är allt med powerpuffs lika bannlyst som politiska symboler? powerpuff har ett starkt inflytande över den politiska scenen märks ju..
Min var ju upp-och-ner och inte samma som de andra. Den försvan ändå.
2 Guest(s)