March 21, 2003
macrus wrote: [quote=Farbror][quote=caged]Jag hatar min, borde byta....
Jo om man inte är en Bättre beg Cs-spelar från norge ? :bgrin:
No offence.
Men jag hatar din avatar, så ful. :bgrin:
Varför tror du jag har den.. 8) Kan vi inte ha en 10top o en 10bott ?
EDIT: Jag har funderat på att byta ... 🙄
Callister wrote: [quote=Smirnoff]Gillar callisters avatar, den e nice.
speciellt killen med korset, P.I.M.P style.Hans förebild kanske 🙄
Han är ju bara för cool 😀
Jihovas ?
September 12, 2001
peppe20 wrote: i början (2-3 år sen) fick ja för mig att skiroy var tjej pga tjejen i avataren och att han whinea så mkt på allt ja gjorde 😀 :bgrin:
Hahahaha...vilken tur att du inte fösökte stöta på mig då. 😀
Då hade jag verkligen börjat whina... 🙂
Min avatar Nemi diggar jag, serien är rätt kul och dessutom påminner hon väldigt om en tjejkompis till mig. Så det är därför jag har den och jag avser inte att byta heller.
May 17, 2002
skiroy wrote: [quote=peppe20] i början (2-3 år sen) fick ja för mig att skiroy var tjej pga tjejen i avataren och att han whinea så mkt på allt ja gjorde 😀 :bgrin:
Hahahaha...vilken tur att du inte fösökte stöta på mig då. 😀
Då hade jag verkligen börjat whina... 🙂
Min avatar Nemi diggar jag, serien är rätt kul och dessutom påminner hon väldigt om en tjejkompis till mig. Så det är därför jag har den och jag avser inte att byta heller.
Har för mig att ni var två moderatorer som hade Nemi ett tag, har jag fel?
Nä om vi skulle ha en seriös tävling så är det 3 självskrivna finalister (iaf enligt moi). Det skulle vara dessa: Mind (självklart och uppenbart), Coore (snyggast men kanske inte coolast) och sist Hugge (gryymt!).
Tror inte att min lilla gubbe skulle platsa in i en sådan här tävling, och nu när man satt honom som avatar så får man allt hålla kvar honom. Byta avatar är lika med *¤"!#"!#@£@ (jättehämskt ord). Sedan kan jag ju inte byta ut honom pga. han är ju död så lite måste ju minnet av denne stora författare leva kvar till eftervärlden.
March 21, 2003
Gueno wrote: Farbror's avatar är så j**la ful. Inget illa menat.
Byt för 17 gubbar.Sulans är så ful att den är lite hipp.
skiroy's och Coore's avatarer är rätt snygga. 🙂
Hahaha nu har folk mobbat mej klart för nu har jag byt avatar till den snyggaste på forumet !!!
:bgrin:
February 1, 2002
Farbror wrote: [quote=Gueno]Farbror's avatar är så j**la ful. Inget illa menat.
Byt för 17 gubbar.Sulans är så ful att den är lite hipp.
skiroy's och Coore's avatarer är rätt snygga. 🙂
Hahaha nu har folk mobbat mej klart för nu har jag byt avatar till den snyggaste på forumet !!!
:bgrin:
Nu blev du helt plötsligt en snuskFarbror istället 🙂
July 27, 2002
Gilla inte att Starscream bytte avatar. 🙂
Jerrys avatar passar med honom, den är liksom filosofisk, som han själv.
[Egentligen skulle det stå något här om någons avatar, men med tanke på dennes position här på NH vågar jag inte. :D]
...
[/Egentligen skulle det stå något här om någons avatar, men med tanke på dennes position här på NH vågar jag inte. :D]
1 Guest(s)