January 12, 2004
http://www.expressen.se/index......p?a=560419
- Men att människor sover i pyjamas är mer mot naturen än homosexualitet, säger etologiprofessor Magnus Enquist.
vet att ett av deras argument är att det inte förekommer ute i djurvärlden...
July 14, 2003
Jag säger att forskaren har fel, man ska inte lita på folk bara för dom kallar sig professorer eller forskare, såvitt jag vet har vi kommit en bit från apstadiet... Jag menar, det är typ som att säga att det är onormalt att ha kläder... Jag är inte riktigt homofob, tycker bara att det är onormalt att stoppa in den i 2an 😀
February 7, 2006
February 7, 2006
obelix wrote: [quote=cybercola]nja.. det där är ju ett rätt överbevisat argument sen många år, jag föredrar att fasthålla vid min starka åsikt om att det är en sjukdom. (därför inget man kan klandras för)
precis, man kan inte klandra att du är sjuk... :bgrin:
Enligt mig får man vara hur sjuk som helst och hur vrickad som helst så länge man inte fysiskt skadar någon annan
November 22, 2001
Delph1 wrote:
- Det finns exempel på lesbiska måspar som till och med fortplantar sig. De parar sig med hanmåsar, men lever sedan med sin hona och ungarna, säger Enquist.
Ytterliggare ett bevis på att ondska är relaterat till äggstockar!
//Andreas
Fast jag tror inte honmåsarna kräver hanmåsarna på underhåll.
Så de lever nog lyckliga iaf 😉
Att bära pyjamas i vuxen ålder är ganska kinky om du frågar mej..
Men att barnen har pyjamas kan dom inte göra så mycket åt, där är det föräldrarnas fel.
Homosexualitet är INTE normalt enligt min mening, men det tror jag att jag nämnt tidigare...
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 10, 2004
beta wrote: Aja, Gud skapade människan till sin avbild, därav är en del av Gud gay med. Så att vara troende och homofob funkar inte.
Jasså.. du har också läst skapelseberättelsen å bibeln 😛
btw. i den gamla bibeln, (den har blivit uppdaterad efter vårat samhälle bara så ni vet), så står det ju faktisit att bögar kall stenas och att det är sjuka människor..
Nu håller jag ine med, kanske för att jag inte är kristen, dunno, men folk får gärna vara bögar sålänge jag slipper vara med elr träffa på dom.. hade en bög i min klass på gymnasiet.. han berättade ett par historier som jag inte får ut ur mitt huvud.. vissa använder munnen för tal, andra för att suga 😕
February 7, 2006
January 13, 2003
Combat wrote: [quote=beta]Aja, Gud skapade människan till sin avbild, därav är en del av Gud gay med. Så att vara troende och homofob funkar inte.
btw. i den gamla bibeln, (den har blivit uppdaterad efter vårat samhälle bara så ni vet), så står det ju faktisit att bögar kall stenas och att det är sjuka människor..
Så såg rasismen ut förr. Hur tror du en bibel hade sett ut idag skriven av NSF? :bgrin:
beta wrote: [quote=Combat][quote=beta]Aja, Gud skapade människan till sin avbild, därav är en del av Gud gay med. Så att vara troende och homofob funkar inte.
Så såg rasismen ut förr. Hur tror du en bibel hade sett ut idag skriven av NSF? :bgrin:
Så du menar att homosexuella skulle vara av en annan ras än heterosexuella då?
Nog för att stat och regering lyckats få dem till en folkgrupp, men en annan ras??
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)