May 14, 2001
June 3, 2001
caged wrote: Jag såg den.
Skapligt bortskämda ungar.
Nya bilar, resor. Allt, de köpte ju kläder för 50k varje år.
Men ganska trevligt att köpa sig en rosa skjorta för över 4000 spänn bara sådär. 🙂
Såg ni killen som hade den blå Porschen?
Han kunde ju inte köra.
Växla utan att koppla tyckte jag han gjorde. :hrm:
February 12, 2002
caged wrote: Jag såg den.
Nya bilar, resor. Allt, de köpte ju kläder för 50k varje år. Skulle de resa någonstans så åkte de bara. De tyckte det kändes menlös att spara i 1 år för att åka utomlands...Usch, bortskämda...
Japp! Det borde få börja på nästan noll som alla vi andra och arbeta sig upp. Det värsta av allt är att de utan ansträngning kommer att få ett välbetalt jobb också..
Det är väl det en av de saker som ger resan mening.. :arg:
Gueno wrote:
Han kunde ju inte köra.
Jag lider med bilen.
December 24, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=caged]Jag såg den.
Nya bilar, resor. Allt, de köpte ju kläder för 50k varje år. Skulle de resa någonstans så åkte de bara. De tyckte det kändes menlös att spara i 1 år för att åka utomlands...Usch, bortskämda...
Japp! Det borde få börja på nästan noll som alla vi andra och arbeta sig upp. Det värsta av allt är att de utan ansträngning kommer att få ett välbetalt jobb också..
Det är väl det en av de saker som ger resan mening.. :arg:
Gueno wrote:
Han kunde ju inte köra.
Jag lider med bilen.
Det går väl inte att växla ytan att koppla? Tror att den kan ha haft automat koppling! (men jag kan inte nått om porshe, men jag vet att det finns automat koppling på ferrari)
January 20, 2003
um för er information kan jag säga att porschen killen hade så var den lånad (!!!), och jag känner faktiskt en annan som är med i den dokumentären. dem hade tydligen blivit tillsagda av tv3 att bete sig så bortskämt de kunde ocvh verkligen överdriva, medans de i verkligheten är astrevliga... man ska inte tro på allt man ser.
February 12, 2002
pompougnac wrote: um för er information kan jag säga att porschen killen hade så var den lånad (!!!), och jag känner faktiskt en annan som är med i den dokumentären. dem hade tydligen blivit tillsagda av tv3 att bete sig så bortskämt de kunde ocvh verkligen överdriva, medans de i verkligheten är astrevliga... man ska inte tro på allt man ser.
Kan du intrudusera mig för några av dem så kan jag avgöra själv...
October 18, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Biblo]killen kör i vanliga fall en Porsche boxster
jaha.. bara en Boxter, det förklarar ju allt.. silken medelsvensson alltså..
kvällsironi 😀
En boxter kostar inte mer än en välutrustad ny volvo så det är en svensson bil...:P
Sen är det ingen status på porsche längre, inga exklusiva bilar alls.
December 17, 2002
pompougnac wrote: um för er information kan jag säga att porschen killen hade så var den lånad (!!!), och jag känner faktiskt en annan som är med i den dokumentären. dem hade tydligen blivit tillsagda av tv3 att bete sig så bortskämt de kunde ocvh verkligen överdriva, medans de i verkligheten är astrevliga... man ska inte tro på allt man ser.
Om det du säger är sant så är ju det programmet ren lögn!
Men nu är det ju arselberg vi snackar om så det e ju inte så konstigt....
3 Guest(s)