February 12, 2002
Jag kände hur det skar till i bröstet och det var inte långt till tårar när jag såg ungjävlarna tända eld på den svenska flaggan. :arg:
När de gick föbi ett par poliser och skrek slagord till polisen och gjorde förnedrande gester, vad ger de? Hur kan de ha missuppfattat polisens roll i samhället så radikalt? :cy:
Nä. Mer polisvåld. Polisen borde ha rätt att göra en blodig pöl av alla som ens kollar mot dem på fel sätt. För kan de inte få respekt på det ena sättet får de göra det på det andra...
Visst anarki det vill väl alla ha! Fatta vad jag skulle slita de där småhororna i stycken om det blev det. För vem skulle hindra mig?
August 22, 2005
Vet, tragiskt.
Finns bara ett fåtal äldre människor i de rörelserna, får de lite mer vett när de växer upp?
Och att elda upp en flagga? Fjantar är det första ordet som dyker upp.
Jag kommer bara skratta när någon av deras små motdemonstrationer går fel och de får springa en kilometer gatulopp med 200 arga nazister bakom sig.
October 6, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag kände hur det skar till i bröstet och det var inte långt till tårar när jag såg ungjävlarna tända eld på den svenska flaggan. :arg:
Åh jag kände exakt samma sak. Helsvenska ungdomar som bor här och är födda här men ändå känner något slags hat mot sitt land. Något är fel.
December 15, 2002
Catstyle wrote: Är det inte olagligt att skända flaggan?
Är väl fan så mer olagligt att mixa samman vår flagga med nazisymboler som dina stolta vikingar verkar vilja göra. I mina ögon kan jag lugnt säga att de sårar mer att se när den visas upp tillsammans med den typen utav avskyvärda symboler.
December 15, 2002
Catstyle wrote: Vilka är "mina" stolta vikingar? På vilket sätt är de just mina?
Vilka nazistiska symboler tänker du på?
Eftersom du ofta pratar så varmt kring till allt som du verkar förknippa med svenskhet valde jag att beskriva de så. Kanske de där 200 glada pojkarna som skulle springa nedför gatan eller vad du nu skrev....
Jag antar att ifall jag skriver hakkors så kommer du åberopa att detta tecken ej är nazirelaterat eller vadå? Tror nog att du själv kan tänka dig in i vilka symboler jag refererar till....
2 Guest(s)