August 22, 2005
Ja det var nåt...
En "militant feminist" som berättade att hur stolt hon var över att hon slutat raka sig osv...
Såg lite lustigt ut, de stod några förvirrade ungdomar och räknade ner framför en polismur, när de kom till noll sprang de framåt, för att sedan stanna precis framför poliserna och tyka sig.
December 15, 2002
Catstyle wrote: Hakkorset är, iallafall i Europa, nazistrelaterat, självklart.
På vilket sätt är 200 nazister "mina"?
När har dessa 200 nazister mixat flaggan med nazistiska symboler?
Vilka mer symboler är enligt dig nazistiska?
De var ju du som föreslog idén att de skulle möta aktivisterna. Alltså var de ju mer dina än mina i alla fall.
När har nazisterna inte viftat med svenska flaggan kan man snarare fråga sig?
Jag tänker inte ens gå närmare in på vilka symboler de gäller, för de flesta får mig att må illa vid bara tanken på dem.
August 22, 2005
"De är mer dina än mina"?
De är inte mina överhuvudtaget.
Du sa att de mixade flaggan med nazistiska symboler, kan du inte säga när de har gjort det samt vilka symboler?
Jag föreslog ingenting, jag sa att jag skulle skratta när det inträffade.
Säg att du inte kan försvara vad du skrev, det märks så tydligt ändå.
December 15, 2002
Catstyle wrote: "De är mer dina än mina"?
De är inte mina överhuvudtaget.
Du sa att de mixade flaggan med nazistiska symboler, kan du inte säga när de har gjort det samt vilka symboler?
Jag föreslog ingenting, jag sa att jag skulle skratta när det inträffade.Säg att du inte kan försvara vad du skrev, det märks så tydligt ändå.
Jag kan gärna be om ursäkt för ordvalet "dina", men jag tänker inte backa i min åsikt kring att flaggan skändas utav nazisterna.
February 12, 2002
Vet inte riktigt åt vilket håll den här tråden bärit i väg men jag tänkte ändå tillägga.
Jag ska kunna sjunger min nationalsång när jag vill och bär t-shirts med svenska flaggan på när fan jag vill utan att bli kallad nazist. Inget fel att vara stolt över ditt land. Å andra sidan så har det gått utför på senare tiden men de kan bero på nån viss godisgris. Han är smart men vek...
April 5, 2001
Catstyle wrote: Vet, tragiskt.
Finns bara ett fåtal äldre människor i de rörelserna, får de lite mer vett när de växer upp?
Eller så har dom lärt sig att demonstrationer inte räcker för att förändra världen. Att systemet inte fungerar ser vi ju senast när pälsdjursnärings-utredningens avfärdar tydliga bevis om lagbrott och djurplågeri, allt för att tillfredsställa den stora massan Och sen påstås det att sverige har världens bästa djurskyddslagar.
1 Guest(s)