January 17, 2004
CoLiC wrote: [quote=Callister]fastbuilt : Hehe, jag gjorde en sån operation förut för min förhud var trång.
Kanske den gått tillbaka till sitt ursprungliga tillstånd?
Det är precis så det är nu :cy:
Jason Vorhees?
Allt går med våld vilja och vaselin! Om inte, spring helt enkelt ner till ungdomsmottagningen och boka tid, eller fråga om dom kan kolla nu.
btw, tänk dig en 60 årig manlig doktor som sitter och pillar på din stock
Well, tänk om det är en Hon, 20, blond, stora juver osv.. ? Det är nog 50/50.
Alltså, prova med lite våld.. inom rimliga gränser.
November 4, 2001
CoLiC wrote: [quote=BelGarath]omskärning är för judar
förstår inte varför man vill ta bort den
Hygieniskt och mer njutning för tjejen som slipper ha förhudskanten nötandes i mynningen 😀
(Jag är omskuren)
Jag vet inte vad du har för pansarförhud som nöter... Men det låter som att det var bra att DU tog bort den...
January 12, 2004
Marcan- wrote: [quote=obelix]Ta bort förhuden...
Att vara omskuren är praktiskt och hygieninskt...
Är väl snarare tvärtom? Man har väl fått den av en anledning?
Varför den finns vet jag inte, men det är helt klart mer hygieniskt att vara omskuren, du kan fråga vilken läkare som helst om det...
Att det är mer praktiskt beror på att det är lättre att hålla den ren utan förhud...
July 27, 2002
macrus wrote: [quote=m00pid00]Testa tvål. :p
Haha.
Tjejen, men kom då!
Callister, men vänta jag ska bara fixa lite tvål.
haha, det går faktiskt att ha sex utan att ha förhuden tillbaka dragen. Men det är helt klart skönare utan, dock "nöjer" jag mig på båda sätten, tjejen klagar inte iaf 8)
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=macrus][quote=m00pid00]Testa tvål. :p
Haha.
Tjejen, men kom då!
Callister, men vänta jag ska bara fixa lite tvål.
haha, det går faktiskt att ha sex utan att ha förhuden tillbaka dragen. Men det är helt klart skönare utan, dock "nöjer" jag mig på båda sätten, tjejen klagar inte iaf 8)
Javisst går det säkert, men låter inte allt för bekvämt ändå. 😛
January 17, 2002
chrippaz wrote: [quote=CoLiC][quote=BelGarath]omskärning är för judar
förstår inte varför man vill ta bort den
Hygieniskt och mer njutning för tjejen som slipper ha förhudskanten nötandes i mynningen 😀
(Jag är omskuren)
Jag vet inte vad du har för pansarförhud som nöter... Men det låter som att det var bra att DU tog bort den...
Du har inte varit med så många tjejer va 🙂
January 23, 2002
Hmm, när jag var liten, alltså 5 år ungefär, så hade jag nog lite trång förhud eller nåt.
Vet att när jag badade i badkaret så skulle jag dra min förhud fram och tillbaka för att mjuka upp den eller nåt. Var nog något liknande kanske, med andra ord så onanerade jag redan när jag var fem år. 🙂
Men nu funkar maskineriet fint 😀
February 12, 2003
Steel wrote: Hmm, när jag var liten, alltså 5 år ungefär, så hade jag nog lite trång förhud eller nåt.
Vet att när jag badade i badkaret så skulle jag dra min förhud fram och tillbaka för att mjuka upp den eller nåt. Var nog något liknande kanske, med andra ord så onanerade jag redan när jag var fem år. 🙂
Men så är du som du är också... Sitter väl och smårunkar dagarna till ända..?
July 18, 2003
shit, denna tråd blir nog största på nh´s historia 😛 händre något liknande på http://www.tranceclubber.com , där det kom upp en forumsdel och 1 tråd om sex, hur det är skönast 😛 vart ett jävla liv kan jag säga !
January 17, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Steel]Hmm, när jag var liten, alltså 5 år ungefär, så hade jag nog lite trång förhud eller nåt.
Sitter väl och smårunkar dagarna till ända..?
Vem gör inte det? 2 gånger om dagen är bra för magen.
January 23, 2002
Dry_Ice wrote: shit, denna tråd blir nog största på nh´s historia 😛 händre något liknande på http://www.tranceclubber.com , där det kom upp en forumsdel och 1 tråd om sex, hur det är skönast 😛 vart ett j**la liv kan jag säga !
Märks att du inte varit medlem så länge.
Fråga Gueno om stora trådar som har med kroppen att göra :bgrin:
1 Guest(s)