January 23, 2002
keffing wrote: [quote=CoLiC][quote=BelGarath]omskÀrning Àr för judar
förstÄr inte varför man vill ta bort den
Hygieniskt och mer njutning för tjejen som slipper ha förhudskanten nötandes i mynningen đ
(Jag Àr omskuren)
yay! that was really something i wanted to know!
Haha, kommer ihÄg i högstadiet nÀr vi hade en av vÄra första sexualkunskapslektioner.
VÄr lÀrare stod framme vid katedern och pratade om könsorganen, hur de ser ut pÄ respektive kön, förhuden och lite om hur kondomer ska trÀs pÄ sÄnt.
RĂ€tt som det Ă€r nĂ€r han stĂ„r dĂ€r Ă„ pratar sĂ„ strĂ€cker en kille i klassen upp sin hand, lĂ€raren slutar att prata och frĂ„gar vad han vill, dĂ„ sĂ€ger killen att han inte har det som kallas förhud och undrar om det pĂ„verkar sexlivet nĂ„got, lĂ€raren blev ganska stĂ€lld och efter det följde nĂ„gra lĂ„nga sekunders tystnad đ
August 20, 2001
Steel wrote: [quote=Callister]Bokat tid, morsan trodde jag hade HIV eller nÄgot nÀr jag skulle berÀtta. :bgrin:
Hehe, hur började du samtalet dÄ?
"Du mamma, jag har nÄgot att berÀtta, det gÀller mitt könsorgan."?
BÀttre att börja: "Du mamma, bli inte orolig nu, men jag har nÄgot att berÀtta..."
Det dĂ€r med "bli inte orolig" driver dem till vansine đ
January 28, 2003
UndaC wrote: [quote=Deadleg]rolig trÄd.... inga fler som har problem med baguetten??
jag har rÄkat ut för mycket oglamourös svamp en gÄng
sÄg ut som om det franska brödet försökte byta skinn och luktade nÄtt sÄ in i h*****e Àckligt
Ă FY FAN :spy:
var det nĂ„n av de pompuösa kvinnorna? đ
btw; det var inget du inte blev av med va? det vÀrsta mÄste fan va att fÄ nÄn sjukdom man inte blir av med, typ könsherpes :cy:
Callister wrote: [quote=Marron]haha
Modigt Callister đ
Tack, Àr verkligen stolt. :blink:
ja, för trĂ„ng förhud Ă€r verkligen nĂ„t att va stolt över đ
enda som Àr jobbigt med att prata med mossan om "pinsamma saker" Àr tiden innan man gör det..
det Àr bara att ta Ä snacka med mossan Ä inte gÄ runt Ä tÀnka en jÀvla massa innan, det gör alltid jag om det Àr nÄgot..
dock har jag inga defekter pĂ„ mina Ă€dlare kroppsdelar heller đ
Edit: Lite bumpning blev det...
February 9, 2004
MrWeizel wrote:
ja, för trĂ„ng förhud Ă€r verkligen nĂ„t att va stolt över đ
enda som Àr jobbigt med att prata med mossan om "pinsamma saker" Àr tiden innan man gör det..
det Àr bara att ta Ä snacka med mossan Ä inte gÄ runt Ä tÀnka en j**la massa innan, det gör alltid jag om det Àr nÄgot..
dock har jag inga defekter pĂ„ mina Ă€dlare kroppsdelar heller đ
Edit: Lite bumpning blev det...
RÀcker vÀl med att hela du Àr en defekt...
January 28, 2003
DarkHunter wrote: RÀcker vÀl med att hela du Àr en defekt...
bara jag som fÄr en jÀvligt stark Catstyle-kÀnsla över dig?
annars sÄ borde kanske du sÀtta dig in i bruket av smileys och den allmÀnna galghumor-stÀmningen hÀr pÄ NH?
đ = sarkasm, ironi (dvs att man skĂ€mtar)
đ = hinta nĂ„gon om nĂ„t, oftast Ă€ven det i skĂ€mtsammanhang...
föresten, grattis till 2 personangrepp pĂ„ 3 inlĂ€gg, inte dĂ„ligt đ
March 20, 2003
MrWeizel wrote: [quote=DarkHunter]RÀcker vÀl med att hela du Àr en defekt...
annars sÄ borde kanske du sÀtta dig in i bruket av smileys och den allmÀnna galghumor-stÀmningen hÀr pÄ NH?
Han gav ju upp och bad om ursÀkt redan i det tredje.... Illa illa
February 9, 2004
MrWeizel wrote: [quote=DarkHunter]RÀcker vÀl med att hela du Àr en defekt...
Jag menade det pĂ„ ett skojigt sĂ€tt, lĂ€gg till: đ 8)
June 28, 2001
Callister wrote: SvÄrt att sÀga. Först sa jag att jag ska till ungdomsmottagningen. DÄ trodde hon att det gÀllde mentala saker först, sen trodde hon om sjukdomar och sÄnt. DÄ sa jag, förhuden Àr för trÄng. DÄ sa hon "ah, aha, ush dÄ"
jeeeeez, jag skulle fan inte berÀtta för mina pÀron ens om jag fÄtt samtliga sjukdommar frÄn ungdomsmotagningens lexikon, nej mamma jag gÄr inte konstigt, jag skadade foten imorse nÀr jag gick ur sÀngen.
nej mamma alla dom salvorna Àr för att jag har exem i knÀvÀcken.
nej det kliar inte alls, det Àr bara lite kramper för att jag glömde stretcha igÄr.
fan jag skulle vilja se din morsas min nÀr hon sa "ah, aha, ush dÄ"
hadde jag varit hon sÄ skulle jag gömt mig bakom nÄgot och sagt att du skulle ha ringt sjÀlv!
1 Guest(s)