April 15, 2001
June 20, 2002
Gueno wrote: Hur göra man om man vill uppsöka en läkare då?
Ska man bara gå in på närmsta skjukhus och säga vad problemet är eller?
Har aldrig gjort det tidigare annat än i nödfall.. dvs när det rinner blod så in i helsike.
ring ner till din husläkare... för vi har väl sådana i hela sverige och inte bara här, så att jag sitter och pladdrar om något ni inte förstår???
sen berättar du vad problemet är och om de tycker att det låter som något akut så får du nog tid snabbt... därifrån blir du troligen remitterad till någon kunnigare på just det området...
June 28, 2001
hohoho,
Run forest Run !
jag hadde ringt första bästa läkare i gula sidorna och frågat efter vart jag skulle söka hjälp.
hoppas för din skull att det bara är lite blod som klumpat ihop sig.
har ni sett den bilden på nån snubbe i nån by som har en GIGANTISK mastedont påse ?
den är så stor att han använder den som bord, och när han ska upp för stegen in i hyddan måste någon hjälpa till o lyfta den.
finns ingen text till bilden så jag vet inte vad felet är. men det skulle vara intresant o få reda på det.
November 4, 2001
Mind wrote: hohoho,
Run forest Run !
jag hadde ringt första bästa läkare i gula sidorna och frågat efter vart jag skulle söka hjälp.
hoppas för din skull att det bara är lite blod som klumpat ihop sig.har ni sett den bilden på nån snubbe i nån by som har en GIGANTISK mastedont påse ?
den är så stor att han använder den som bord, och när han ska upp för stegen in i hyddan måste någon hjälpa till o lyfta den.
finns ingen text till bilden så jag vet inte vad felet är. men det skulle vara intresant o få reda på det.
jag har också sett honom..
EDIT: för de som sett mafia 😀 "run florest run!"
4 Guest(s)