July 27, 2002
Gueno wrote: Måste det falla ner just DÄR!!
Kan det inte trilla ut ur rumpan när man sitter på muggen istället så hade allt varit ur världen..
Hmm asså rätta mig om jag har fel men om man har prostata cancer, och haft det ett jävla tag så blir prostatan "rutten" o ramlar ner i pung påsen?
Jag vill absolut inte skrämma dig Gueno jag lovar, men min polare e hemma hos mig och hon säger det.. men som sagt trilla ner till läkaren imorrn
EDIT : Vill absolut inte skrämma dig jag lovar att om det inte stämmer ska min polare ringa till dig personlig o be om ursäkt.
June 30, 2001
Pim_ wrote: Hörde en rätt rolig grej ang. tafsning av läkare..
Killen skulle få en slang in i urinröret....det tillsammans med 2snygga sjuksköterskor och beröringen blev lite mkt på en gång och resulterade i en handfull vitt guld för sjuksköterskan....
Lär ju vara svårt att hålla sig för bånge
June 3, 2001
Pim_ wrote: Hörde en rätt rolig grej ang. tafsning av läkare..
Killen skulle få en slang in i urinröret....det tillsammans med 2snygga sjuksköterskor och beröringen blev lite mkt på en gång och resulterade i en handfull vitt guld för sjuksköterskan....
Hmm.. man kan ju alltid hoppas.. 🙄
Frukost, göra iordning sen iväg..
May the Force be with me..
December 22, 2000
Callister wrote: [quote=Gueno]Måste det falla ner just DÄR!!
Kan det inte trilla ut ur rumpan när man sitter på muggen istället så hade allt varit ur världen..
Hmm asså rätta mig om jag har fel men om man har prostata cancer, och haft det ett j**la tag så blir prostatan "rutten" o ramlar ner i pung påsen?
Jag vill absolut inte skrämma dig Gueno jag lovar, men min polare e hemma hos mig och hon säger det.. men som sagt trilla ner till läkaren imorrn
EDIT : Vill absolut inte skrämma dig jag lovar att om det inte stämmer ska min polare ringa till dig personlig o be om ursäkt.
Ehh nu så vill jag bara påminna dig om att prostatan sitter ungefär 3-4 cm upp i din tarmkanal, så lyckas du få den till att trilla ner i pungen så är du duktig. Har man känslig prostata (väldigt vanligt bland äldre) så är de så att cellerna i prostatan sväller upp när de blir kallt och kan därför trycka en del i arslet. Men en värmebehandling eller ett varmt bad lugnar ner de hela.
Tack för mig 😀
May 12, 2002
Gueno wrote: [quote=Smirnoff]Men har du ont i dom? om du har det så snabbt som fan till akuten.
Nopp.. eller kanske.. eller kanske inte..
Om man känner efter ordentligt har man ju tillome ont i håret.
Farsan fick något exakt likadant, han blev svullen i pungen och fick ont ända i låret. då var det helt lungt, det var bara en slags infektion. och det var tydligen ganska vanligt. så man kan ju hoppas att det är nåt sånt.
2 Guest(s)