January 17, 2002
Gueno wrote: Det gör jag oxå Mind..
Drar te Åland på en ät-så-mycket-du-orkar båt.
Så du ska tynga ner tarmarna ännu mer, så HELA packetet trillar ner i pungen och spräcker den? :bgrin:
Nej men seriöst, sen när kändes tarmar som ett missbildat hårt timglas? Var lugn, det är säkert bara testickel cancer.
September 1, 2002
Tja Gueno.
Det som hänt dig låter inte särskilt roligt, du har min fulla sympati.
Läste att du skrev att det inte gjorde så ont. Smärta brukar oftast indikera att något är fel, och om det inte gör särskilt ont (dvs den gör inte ont vid lätt beröring) så är ditt tillstånd förmodligen inte kritiskt, även om det kanske är något allvarligt du råkat ut för.
Det är jävligt lätt att tankarna/fantasierna rusar iväg när såna här grejer händer (speciellt om man läser de olika inläggen i denna tråden), men jag tror faktiskt att du inte behöver oroa dig allt för mycket. Vi har bra och kunnig vård och medicinkunskap i Sverige, så jag tror personalen på sjukhuset hjälper dig lätt som en plätt.
Ang. det här med att vilde Bill kan få för sig att vakna vid en undersökning är inte heller särskilt troligt, speciellt om man är orolig som du. När jag fick min köttpinne undersökt så vart jag så skraj och konstig att aldrig skulle fått upp den, man är inte riktigt på det humöret liksom. Det kanske är olika från person till person, för jag gillar inte sjukhus och undersökningar, men jag nog att det går bra för dig....
Peace!
July 11, 2002
Spänningen är oändlig
Hehehe de kommer förmodligen o köra ultraljusundersökning på dig och köra med en varm rakapparat liknande grej som är fylld med skele, skit lätt och få bånge då, väldigt skönt är det också, jag fick nästan det bånge :bgrin:
Pale och till er alla andra: Det gäller bara o smöra lite där på sjukan så ordnar det säg, om du inte får som du vill så kan du börja stöna och säga att du har ont som fan fast du inte har det då kommer du få vård betydligt snabbare. Tro mig jag är expert på sånt
June 3, 2001
Om jag blir inlagd på sjukhus kan man ju tänka sig en liten krya på dig pressent från NH i from av ett moderkort eller en processor eller nått annat kul. 🙄 :bgrin:
Har börjat fundera på vad jag ska säga till mina päron om jag måste in.
Men jag antar att det inte är så farligt.
Antagligen får jag nån salva eller kräm som man ska smeta på så att det kommer en massa kladd i kalasbyxorna. :bgrin:
July 27, 2002
Gueno wrote: Om jag blir inlagd på sjukhus kan man ju tänka sig en liten krya på dig pressent från NH i from av ett moderkort eller en processor eller nått annat kul. 🙄 :bgrin:
Har börjat fundera på vad jag ska säga till mina päron om jag måste in.
Men jag antar att det inte är så farligt.
Antagligen får jag nån salva eller kräm som man ska smeta på så att det kommer en massa kladd i kalasbyxorna. :bgrin:
haha ett PC100 128 mb sticka kan du få av mig iaf :bgrin:
January 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=Gamblor] Vi har bra och kunnig vård och medicinkunskap i Sverige, så jag tror personalen på sjukhuset hjälper dig lätt som en plätt.
Jag undrar om Gueno är lika hjälpsam när Tjocka syster margareta drar på sig plasthandskarna och tar fram glidmedlet :bgrin:
För det vet du väl Gueno, om dom misstänker att tarmpaketet läckt ner i påsen måste dom ju känna efter i bajsgrottan
Har du tur bekräftar dom väl att det är tesickelcancer på en gång, så slipper du bli fistad av maggan =)
Jag vet jag vet, jag hjälper inte, men jag har galghumor så det stänker om det 😛 Bästa sättet att få något att kännas bättre är att skämta om det.
June 28, 2001
hey, tänk om då får bånge av att dom rotar i avloppet 😮
det hadde varit skämmigt 😀
Jag var på en EEK undersökning i måndags, då skulle jag ligga ner och andas som jag var anfådd i 3 minuter, jag tror nog hon doktorn blev lite små tänd av att höra mig stöna i 3 min iaf.
jag hadde iaf blivit det om hon låg där o stöna.
1 Guest(s)