July 13, 2002
Gueno wrote: [quote=DiDi]Grattis... Var det en han och inte en fin lite sjuksköterska som pillade??? đ
Det var nĂ„n snubbe i 35-Ă„rs Ă„ldern. đ
Hade hoppats att det skulle vara nÄn snygg tjej i 20-Ärs Äldern.
WEEEE!! Hade man skrikit dÄ.
Gueno wrote: Faen av han klÀmde.
Tur att man inte fick bÄnge.
Fick 2 kÄdisar oxÄ.
SĂ„ trots att det var en kille i 35:Ă„rs Ă„lders sĂ„ var du rĂ€dd för att fĂ„ bĂ„nge... đ
:eye: :bgrin:
August 20, 2001
Elias667 wrote: [quote=Gueno][quote=DiDi]Grattis... Var det en han och inte en fin lite sjuksköterska som pillade??? đ
Fick 2 kÄdisar oxÄ.
SĂ„ trots att det var en kille i 35:Ă„rs Ă„lders sĂ„ var du rĂ€dd för att fĂ„ bĂ„nge... đ
Hade inte du varit det? đ
April 8, 2003
DiDi wrote: [quote=Elias667][quote=Gueno][quote=DiDi]Grattis... Var det en han och inte en fin lite sjuksköterska som pillade??? đ
Fick 2 kÄdisar oxÄ.
Hade inte du varit det? đ
SĂ„dana kan vara riktigt söta... đ
July 21, 2001
Gueno wrote:
Edit: Detta Àr inget man skrattar Ät.
Det Àr ju som att skratta Ät nÄn som har fÄtt hjÀrnskakning.
Ja du jag kan meddela att mina kompisar skrattade skiten ur sig nÀr jag fick hjÀrnskakning och svimade.
storyn kort:
Vi hade varit hos en polare och hade alla cyklar. Ibland fÄr man för sig att man ska vara lite lurig sÄ jag cycklade föra grabbarna lite och slÀngde mig sjÀlv med cykel i ett buskage(stava?) och vÀntade in att killarna skulle cykla förbi vilket de gjorde. Sen tog jag mig ur buskaget och cycklade om killarna varpÄ de undrade var jag kom frÄn .. men jag hade bra hög fart och kom dÄ förbi dem ganska snabbt, varpÄ jag sÄg att en pinne satt vid sidan av framhjulet....
Tanken dÄ slog mig att jag skulle ta bort denna pinne, vilket jag inte skulle ha gjort....
NÀr jag tog bort pinnen sÄ fastnade antagligen min tumme eller vad det nu var i hjulet sÄ jag gjorde en stopie framför de andra som var en liten bit bakom....
Jag vaknar upp och ser de andra stĂ„ runt mig och skratta som fan... och en talade om för mig att det var den snyggaste 360 kickflip han hade sĂ€tt ... sĂ„ de skrattade alltid Ă„t mig ... kan sĂ€ga att jag mĂ„dde ju inte sĂ„ bra och hjĂ€rnskakning pĂ„ det .. đ
2 Guest(s)