January 17, 2002
ruski2 wrote: Lotto fan. Önskar jag var han
Kom till umeå, jag kan slänga dig över relingen på finlandsfärjan om du vill. Eller varför inte låta dig springa naken genom Ersboda klockan 12 på en fredagskväll, om du inte drunknar i bottenviken så borde det gatloppet garanterat ta kål på både dig och din ändtarm.
There's no end to the possibilities
May 1, 2003
CoLiC wrote: [quote=ruski2]Lotto fan. Önskar jag var han
Kom till umeå, jag kan slänga dig över relingen på finlandsfärjan om du vill. Eller varför inte låta dig springa naken genom Ersboda klockan 12 på en fredagskväll, om du inte drunknar i bottenviken så borde det gatloppet garanterat ta kål på både dig och din ändtarm.
Ersboda, ett ställe där du brukar hålla till lr? 🙂
January 17, 2002
Marron wrote: [quote=CoLiC][quote=ruski2]Lotto fan. Önskar jag var han
Ersboda, ett ställe där du brukar hålla till lr? 🙂
Nej, ett ställe där 90% av Umeås alla invandrare bor
January 23, 2002
Visserligen blir det sug vid ett tåg i den hastigheten men han måste ha stått väldigt nära dörren ändå om han sugs ut, är ju inte som ett flygplan precis.
Men visst blir det bra med sug vid ett tåg, vet att åtminstone en gång nere i Tyskland så var det en person som skulle vara tuff inför sina kompisar så han stod precis jämte spåret när ett tåg kom i ca 200km/h, han sögs in under vagnarna. Var något år sedan det hände har jag för mig.
2 Guest(s)