January 23, 2002
http://www.expressen.se/index......p?a=204675
Rejält med stryk sak de ha så de lär sig! 👿
February 12, 2003
Förfan, vad ska man klottra för? Än mindre ge sig på folk?
Till slut är det vi (ja, jag pröjsar också skatt...:)) som pröjsar det...
Fyfan, jag skulle (dubbelmoral-varning) flyga på den jäveln jag såg klottra, och spraya resten av innehållet i hans jävla burkfan i käften på honom... Helt jävla meningslöst. (Sådär, nu har jag avreagerat mig)
January 12, 2004
Jag gillar det två bröder gjorde som fick fast ett par ungjävlar som klottrade på deras fastighet.
Dom sprayade ner ungarna från topp till tå med deras egna färg.
deras föräldrar blev vansiniga och polisanmälde bröderna, trist nog blev dom fällda, men jag misstänker att det var värt det, för det har inte klottrats nåt mer på deras fastighet efter det.
February 12, 2003
obelix wrote: Jag gillar det två bröder gjorde som fick fast ett par ungjävlar som klottrade på deras fastighet.
deras föräldrar blev vansiniga och polisanmälde bröderna, trist nog blev dom fällda, men jag misstänker att det var värt det, för det har inte klottrats nåt mer på deras fastighet efter det.
Så ska de tas...:)
May 23, 2001
obelix wrote: Jag gillar det två bröder gjorde som fick fast ett par ungjävlar som klottrade på deras fastighet.
Hade inte tvekat en sekund, jag hade gjort precis samma sak. Sen hade jag sprayat ner föräldrarnas hus också.
February 12, 2003
stormaz wrote: [quote=obelix]Jag gillar det två bröder gjorde som fick fast ett par ungjävlar som klottrade på deras fastighet.
Hade inte tvekat en sekund, jag hade gjort precis samma sak. Sen hade jag sprayat ner föräldrarnas hus också.
Whörd. Och sedan om föräldrarna hade kommit ut och tjafsat hade de också fått smaka lite sprayfärg... Inte för att jag har några större problem med klotter hos mig, men man vet aldrig.
October 31, 2003
Kamelryttarn wrote: Jag tycker vi kan elda upp dom i fjärrvärmeverk i vinter istället. Så gör dom nån nytta i alla fall. Finns många mer som skulle passa bra som bränsle....
Vänta tills sopförbänningsanläggningen är färdig, den är bättre filtrerad om dom har amalgam och farligheter från färgen i kroppen .
3 Guest(s)