ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
Lite mot min vilja får jag nog hålla med Jerry.
Det är löjligt att sabotera på det sättet.
Sen kan man ju säga vad man vill om henne och hennes "parti".
Min sambo hade sett henne på nyhetsmorgon.
Hennes svar på alla frågar var att hon inte kunde svara på det just nu.
Förutom att hon ville ha mer övervakningskameror.
Så visst låter hon som en politiker 😉
January 7, 2006
Json_81 wrote: Lite mot min vilja får jag nog hålla med Jerry.
Det är löjligt att sabotera på det sättet.Sen kan man ju säga vad man vill om henne och hennes "parti".
Aftonbladet hade en intervju med henne där de ställde frågor som alla politiker ska kunna. Hon visste varken vad Sveriges statschef heter eller hur många riksdagsledamöter det finns...
October 17, 2004
ja vi på http://www.porrpartiet.se hade ju hoppats att ha linda som talesman =P
August 11, 2005
dupa666 wrote: ja vi på http://www.porrpartiet.se hade ju hoppats att ha linda som talesman =P
haha
gratis rakhyvlar 😀
Edit :D:D:D Max 2 liter per månad?! HUr mycket tror ni man egentligen kan producera på en månad?!
August 20, 2001
hULt0 wrote: [quote=Json_81]Lite mot min vilja får jag nog hålla med Jerry.
Det är löjligt att sabotera på det sättet.Sen kan man ju säga vad man vill om henne och hennes "parti".
Aftonbladet hade en intervju med henne där de ställde frågor som alla politiker ska kunna. Hon visste varken vad Sveriges statschef heter eller hur många riksdagsledamöter det finns...
Som om alla andra politiker i Sverige kan det...
November 22, 2001
DiDi wrote: [quote=hULt0][quote=Json_81]Lite mot min vilja får jag nog hålla med Jerry.
Som om alla andra politiker i Sverige kan det...
Troligen inte.
På ett sätt tycker jag att det är bra att hon ger sig på politik.
Hon är relativt ung, hon är en hon och hon skiljer sig radikalt från en vanlig politiker. Nytt blod skadar nog inte 🙂
Kikat runt lite på forumet, och ja... Inte speciellt seriöst i mina ögon.
Smurfan plockar tydligen bort inlägg efter eget behag, och det roliga är att vissa inlägg hon plockat bort finns med i quoteringar lite varstans..
"Obekväma" frågor och annat trams göre sej ej besvär..
Kan dom verkligen på allvar tro att det blir något av det där?
"Vad har Linda Rosing för utbildning?"
Trams, tråd låses.
Jaja..
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2003
Jerry wrote: Mmm...jättekul...
Man får tycka vad man vill om Linda Rosing, men hon är fan så mycket mer intelligent och seriös än de idioter som gör sådant där.
Jag tycker inte det är mer än rätt.
Så jävla trött på den där människan först är hon med i någon dokusåpa sedan så ska hon synas i ab/ex hela tiden, sen startar hon ett parti.
Då ska hon fasen tåla lite också.
August 11, 2005
whak wrote: [quote=Jerry]Mmm...jättekul...
Man får tycka vad man vill om Linda Rosing, men hon är fan så mycket mer intelligent och seriös än de idioter som gör sådant där.
Jag tycker inte det är mer än rätt.
Så j**la trött på den där människan först är hon med i någon dokusåpa sedan så ska hon synas i ab/ex hela tiden, sen startar hon ett parti.
Då ska hon fasen tåla lite också.
Enda saken som är värre än en vanlig mediahora är en mediahora som tror hon kan vara en politikermediahora...
Herreminje hur det är på deras forum..Rena diktaturen..
Tror dom raderar allt som ev, talar emot partiets existensberättigande..
Tydligen låst hela nätterna också.
Själv blev jag med min "profil" omciterad, raderad, censurerad och bannad efter 7-8 inlägg. Man ska nog inte ifrågasätta siliconbimbons uppfattning om verkligheten där..
1 Guest(s)