November 29, 2001
Du kan alltid prova att använda neuston.com eller kiss-technology.com s firmware.
Det är knappast säkertatt det funkar så skyll inte på mig om det sabbar din spelare. 😉
Grejen är att dessa (kiss och neuston) spelare sälj under andra namn på licens så chansen finns att du har någon av de spelarna under ett annat namn och då lär deras firmware funka.
November 29, 2001
Mind wrote: känner en nisse som jobbar på ett lager där dom paketerar rätt mkt united prylar.
fan dvd spelare är ju inget annat än en helt Vanlig dator DVD och ett litet kretskort i ett ovanligt stort skal.
kan ju få den nästan lika liten som en vanlig Cdrom. (om man bara vill)
[Image Can Not Be Found]
🙂
June 28, 2001
jeses, det är tillomed en vanlig flatkabel.
hadde jag haft en skulle jag ha gjort en egen Slimmad låda.
Edit: någon som vill skicka mig en DVD spelare o se vad jag kan göra med den ?
kan bli riktigt händig med 9mm playwood och en sprayburk.
edit igen : föresten, om man plockar kretskorten från trasiga DVDs där det bara är spelaren som är trasig så är det ju sketenkelt o byta, vad kostar en dvd rom ?
November 29, 2001
Mind wrote: jeses, det är tillomed en vanlig flatkabel.
hadde jag haft en skulle jag ha gjort en egen Slimmad låda.Edit: någon som vill skicka mig en DVD spelare o se vad jag kan göra med den ?
kan bli riktigt händig med 9mm playwood och en sprayburk.edit igen : föresten, om man plockar kretskorten från trasiga DVDs där det bara är spelaren som är trasig så är det ju sketenkelt o byta, vad kostar en dvd rom ?
långt ifrån alla använder vanligt IDE interface, faktum är att det tillhör ovanligheterna
April 14, 2001
UndaC wrote: [quote=Mind]jeses, det är tillomed en vanlig flatkabel.
hadde jag haft en skulle jag ha gjort en egen Slimmad låda.Edit: någon som vill skicka mig en DVD spelare o se vad jag kan göra med den ?
kan bli riktigt händig med 9mm playwood och en sprayburk.edit igen : föresten, om man plockar kretskorten från trasiga DVDs där det bara är spelaren som är trasig så är det ju sketenkelt o byta, vad kostar en dvd rom ?
långt ifrån alla använder vanligt IDE interface, faktum är att det tillhör ovanligheterna
Kiss tillhör oxo en av dom som förutom använder datordelar även använder flatkabel.
April 20, 2002
Ja och varför skulle det vara sämre? 😀
Ingen som påpekat det men ändå. Vad skulle det vara för skillnad på en DVDspelare som har en dator-DVD istället för någon annan sort?
Förstår inte det....:-)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Vore ju bra om du kunde förklara vad du menar.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)