January 17, 2002
Min absoluta dröm är att få bo i en liten (Ja, liten, jag har inte rädsla för öppna platser, men jag känner mig mer hemma/konfortabel i trånga utrymmen) lägenhet i centrala malmö eller lite utanför i de områden som MAS ligger, nära pildamsparken helst.
Skåne i mitt hjärta!
Förövrigt var din lägenhet jättefin! Hoppas ni får det bra nu!
July 8, 2003
.doedels wrote: faan va trevligt, men finns det någon anledning till att bni har två sovrum ?
(jo jag vet för att det är en trea)
För att min flickvän är väldigt förstående och vill givetvis att jag har ett eget rum till datorn. Jag tänkte ställa den i vardagsrummet men hon tyckte det var bäst om den fick ett eget rum...
Visst är hon underbar? =)
June 23, 2002
caged wrote: [quote=.doedels]faan va trevligt, men finns det någon anledning till att bni har två sovrum ?
För att min flickvän är väldigt förstående och vill givetvis att jag har ett eget rum till datorn. Jag tänkte ställa den i vardagsrummet men hon tyckte det var bäst om den fick ett eget rum...
Hon vill bara inte störas av dig när hon sitter och kollar på tv, that's it. 😛
Hehe, nämen det är väl ganska skönt med ett datorrum istället för att ha burkfan stående i vardagsrummet. Båda skönare och snyggare.
July 8, 2003
macrus wrote: [quote=caged][quote=.doedels]faan va trevligt, men finns det någon anledning till att bni har två sovrum ?
Hehe, nämen det är väl ganska skönt med ett datorrum istället för att ha burkfan stående i vardagsrummet. Båda skönare och snyggare.
Tror det är lite av båda. Skönt att inte behöva ha hörlurar när man ska spela. =)
January 8, 2003
CoLiC wrote: Min absoluta dröm är att få bo i en liten (Ja, liten, jag har inte rädsla för öppna platser, men jag känner mig mer hemma/konfortabel i trånga utrymmen) lägenhet i centrala malmö eller lite utanför i de områden som MAS ligger, nära pildamsparken helst.
Skåne i mitt hjärta!
Förövrigt var din lägenhet jättefin! Hoppas ni får det bra nu!
Hm du känner inte att du bor i fel del av sverige? Trivs att ha närheten till Malmö men att bo utanför själv. Tar en kvart på cykel så är ma ni centrala Malmö 8) .
October 1, 2003
caged wrote: [quote=macrus][quote=caged][quote=.doedels]faan va trevligt, men finns det någon anledning till att bni har två sovrum ?
Tror det är lite av båda. Skönt att inte behöva ha hörlurar när man ska spela. =)
Vilken tjej 😀 Helt underbar verkar hon ju 😉 Ge dig ett alldeles eget rum för datorn.. Helschysst 😀
Det verkar som ni har lyckats hitta en riktigt fin lägenhet till årga på allt.. Aja ha det så kul när ni flyttar in 🙂 Vi på NH måste ju spara ihop till en inflyttningspresent.. Kanske fil eller mjölk så ni fyller frysen/Kylen lite :blink:
ps! Jag kan börja med att lägga en krona till kassan någon som också vill ge inflyttningspresenterna ovan ? 😀
Jag är faktiskt granne med Plupp..
1 Guest(s)