March 9, 2004
Nu när jag satt och läste igenom tråden
Fyf*n va det kan skita sig ibland.
https://nordichardware.se/forum.....69ef414ce0
Så vart jag väldigt nyfiken och undrar hur det gick?
Om det inte är för privat... men då skulle inte den första tråden skapats iförsta hand hoppas jag.
Man blir alltid berörd när man läser sådana där trådar och måste bara veta fortsättningen.
May 22, 2001
Snorch wrote: Han är ju inte så aktiv här längre men han kanske får reda på detta på något annat vis..
Om du är väldigt intresserad kan du ju regga dig på TS och fråga där.. 🙄 Heh kanske lite väl desperat det.. 😉
Inte jag som skrev den där tråden... Det var en annan Drake 😎 Vet ej vem det är eller hur det gick... 🙂
Tack & hej... :bok:
//DraGoN
March 14, 2001
DraGoN wrote: [quote=Snorch]Han är ju inte så aktiv här längre men han kanske får reda på detta på något annat vis..
Om du är väldigt intresserad kan du ju regga dig på TS och fråga där.. 🙄 Heh kanske lite väl desperat det.. 😉
Inte jag som skrev den där tråden... Det var en annan Drake 😎 Vet ej vem det är eller hur det gick... 🙂
Tack & hej... :bok:
//DraGoN
Nä du där ser man, så fel det kan bli.. 😛
May 1, 2005
Alex_88_ wrote: Så vart jag väldigt nyfiken och undrar hur det gick?
Hur brukar sådant där gå? I 99 fall av 100 så är man som kille körd i de där kompissituationerna. 😛
(Har inte råkat ut för det själv på det samma sätt, eftersom jag har nästan som grundregel att inte involvera mig med tjejkompisar om inte de blir kära på egen hand först.)
1 Guest(s)