February 21, 2005
Jag har aldrig "kört upp" 😀 och trots det har jag A BE CE.. nej jag är inte född på femtiotalet. då det bara behövde intygas att man kan köra så fick man kort... fordon på gymnasiet och transport andra året. då ingår körkort i utbildningen 😀
Kört lastbil och släp senaste 12åren men går arbetslös nu då företaget gick i konkurs.. men de e en annan historia.
Men det man ska tänka på då.. tänk inte på att du kör upp ta det lungt och fundera på annat så du inte är för närvös det är då man gör fel. Om din körskolelärare har bokat tiden betyder det att han eller hon tycker att du klarar detta utan problem så ta det lungt bara och andas lungt så kommer det gå bra. Titta mycket i speglarna också, man måste veta vad man har bakom sig lika mycket som man vet vad man har framför sig och på sidorna.. så titta runt mycket och gör det med att vrida huvet till en viss del så uppköraren ser att du verkligen noterar den biten också, dem ser inte om du bara rör ögonen 🙂
October 2, 2003
Snorch wrote: Grattis.. gick det som på en dans?
Nja...han sa bara "Grattis" och förklarade hur det skulle gå till med själva körkortet men det var inget han klagade på.
Men jag gjorde dock ett litet misstag. Jag lade i backen när jag skulle starta i backe Fast jag märkte det snabbt och bromsade. Jag fick sen ett nytt försök där jag hade i rätt växel och fixade det. 😀
Hmm, jag fick mitt direkt i näven efter uppkörningen jag..
Lite nervöst, eftersom jag såg det fastgemat på protokollmappen som kontrollnissen satt och antecknade i..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)