October 27, 2001
Blue_Moon_ wrote: vf 13dar bara! jag fick vänta 8veckor på min tid! Vart bor du?!?
Du skulle helt enkelt ha väntat tills bilen hade passerat dig innan du körde ut på vägen (om föraren bakom dig körde så snabbt), och när du kör ut på en 90väg, tryck plattan i mattan å varva ur ordentligt, kolla ÖVERRIVET ofta i backspegeln så ingen kommer upp bakifrån så att säga 🙂faast det där visste du kanske redan!
lycka till om 13 dar håll oss uderrättade :>
Jag bor i den stora och omtalade staden Ulricehamn (Ligger mellan Jönköping och Göteborg). Lite flyt hade jag med tiden. 🙂
Jo, jag kunde ha väntat, men eftersom det var såpass långt till svängen/krönet (sett från bilen - mitt höger) var det svårt att bedömma bilens hastighet. Om jag hade släppt det första bilen hade det lika väl kunnat komma en bil med samma fart efter den, som jag inte sett. Även då skulle situationen uppstå, inte p.g.a. mitt lilla vxl-misstag eller den normala accen, utan p.g.a. den andre bilens hastighet och uppmärksamhet. Men, men, hädanefter ska jag göra burnouts varje gång jag är ute och kör och varva ur vart enda växel. 🙂
Spegelrutinen som man visar upp för körskolelärare och kontrollanten sitter. 🙂
1 Guest(s)