April 26, 2005
tja jag kör bil i prinsip varje dag senast jag körde, åkte jag till tysklan och till baks med min farsa och han har stor erfarenhet av bil körning!e noga i trafiken och så!!och han och många andra förstår inte hur det e möjligt att jag kuggat!!!så nu kanske du håller med mi om att et e otur eller nervositet!!men du tycker som du tycker män!!pzz
February 10, 2005
January 28, 2003
February 4, 2003
Exakt. Dessutom visar väl att du kört till tyskland med din pappa brist på moral i trafik. Du verkar inte vara en särskilt laglydig en och ha respekt för regler. Vilket kanske har något att göra med att du inte har körkort?
Förlåt nu om du har något specielt tillstånd som tillåter dig köra även i tyskland och övningsköra.
Lycka till!
February 16, 2005
optimuz wrote: Jag har också kuggat pga. nervositet jag kunde inte köra när jag hade min första uppkörning allting bara snurrade och svetten rann så jag vet vad du pratar om...men ta och drick ett par starkbärs innan eller rök på lite så du blir lite chill i kroppen så gjorde jag!
och därför borde uppkörningsgubbarna börja med obligatoriska blås och narkotikaprover innan alla uppkörningar
December 5, 2002
Det bästa man kan göra är väl att försöka hålla sig lugn och tänka innan man gör något så blir det bra.
Bli inte nervös, går det så går det, gör du som du har lärt dig ska du klara det ju.
Jag satt och tänkte att jag redan hade misslyckats från det jag körde ut från parkeringen, så det var rätt lungt. Klarade uppkörningen också.
Kör lite uppvärmning en halvtimme innan så är man inte lika nervös och man vet vilka grejer man särskilt ska tänka på.
Lycka till!
1 Guest(s)