September 16, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=CTH]om man inte orkar tänka så kan de väl fungera. I samma klass som steven segall (stavning?)
Ne... Jag kan upskatta en film med claudan men steven där går gränsen. Killen har väl aldrig i nån av sina filmer ens blivit träffad av ett slag?
Jo och nu skämtar jag inte men jag minns att i en film, jag minns dock inte vilken så får han en smäll på käften och jag reagerade väldigt starkt på det av förvåning!
October 22, 2002
Han har gjort vissa bra filmer, tex The Quest och Double impact, riktigt goa filmer som man skulle kunna se om och om och om och om igen.
Callister nämnde Jackie Chan, han där killen är på en annan nivå (åtminston med hans gammla filmer, dagens hollywood skräp har förstört hans stil och komedi).
Arnold är däremot rolig att se i alla filmer han gjort 😛 (T2, en klassiker)
July 18, 2003
Bloodsport är ju rätt hyfssad, men annars är det ju ingen hit att se en film med honom.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)