October 30, 2005
Har hittat lite länkar till bilder från urban exploring. Riktigt snygga bilder vill jag säga sen är det häftigt med att allt bara är övergivet bara så där.
http://www.flashback.info/show.....p?t=278043
Vad tycker ni?
October 23, 2004
Sånt där är häftigt faktiskt. Har själv en övergiven militäranläggning från andra världskriget ca 1 km hemifrån från mig. Har vart nere och gått i dom underjordiska gångar som finns där 🙂 Man kan hitta patroner lite varstans. Fanns även bunkrar. Synd att jag inte tänkte på att ta kort.
Men nu har dom täckt över allting med betong...(eller vad det heter) :arg: Idioter.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
April 14, 2002
BarateaU wrote: Lite spookiie med nerlagda sjukhus osv, skulle inte vilja gå in i ett sånt själv.
Visst är det lite läskigt men man går ju oftast några stycken så det är lugnt. Är jävligt coolt när man väl är inne, hittar massa coola saker plus att man får en jävla kick av det. 🙂
October 30, 2005
Härligt med lite intresse. Jag skulle vara intresserad av att få reda på lite större ställen runt LKPG eller NKPG om någon vet något?
Har hittat en lucka i ett berg ute i skogen nu har öppnat den och hittat ett ca 5 meter djupt hål med en stege inborrad i väggen men tyvärr har vissa av stegen rostat bort så jag ska återvända med lite klätterutrustning så att man kan repelera ner.
October 23, 2004
Elleshar wrote: Härligt med lite intresse. Jag skulle vara intresserad av att få reda på lite större ställen runt LKPG eller NKPG om någon vet något?
Har hittat en lucka i ett berg ute i skogen nu har öppnat den och hittat ett ca 5 meter djupt hål med en stege inborrad i väggen men tyvärr har vissa av stegen rostat bort så jag ska återvända med lite klätterutrustning så att man kan repelera ner.
Passa dig så att du inte fastnar eller något... 😉
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
October 30, 2005
Frud wrote:
Passa dig så att du inte fastnar eller något... 😉
Mmm jag ska passa mig får ta ett litet steg i taget först gäller det att bara ta sig ner på ett säkert sätt. sen vet jag inte hur stort det är men det går en gån åt varje håll som ser ut att ha en takhöjd på nästan 2 meter.
1 Guest(s)