April 13, 2001
Detta bygge sliter vi med oss lite var stans, till Arvika festivalen tex..
Om någon ska dit så ser ni honom nog 🙂
Coore ingår i bossebas crewen ...
February 22, 2003
jobbigt o klistra in länken
länken funka inte ens 😮
EDIT: Nu funka de
hehe schysst bygge
March 31, 2003
BelGarath wrote: jobbigt o klistra in länken
länken funka inte nes 😮
Peergurdian blockar den
March 21, 2003
Frost wrote: hehe , glömde visst länken 🙂
Jo vi går allt runt på stan med den, det är lite blandade reaktioner, men för det mesta är dom glada och trevliga.
Ska vara med i en artikel i vår lokala tidning snart " PD " , nån bild och en textremsa 😀 Ska bli fränt..
Jag hoppas det är Metal ni spelar ??
January 4, 2001
Farbror wrote: [quote=Frost]hehe , glömde visst länken 🙂
Jo vi går allt runt på stan med den, det är lite blandade reaktioner, men för det mesta är dom glada och trevliga.
Ska vara med i en artikel i vår lokala tidning snart " PD " , nån bild och en textremsa 😀 Ska bli fränt..
Jag hoppas det är Metal ni spelar ??
När jag får bestämma... 😉
April 13, 2001
Djää Coore ,) .. det är gott och blandat, lutar helt klart mer åt metalhållet än åt pop o hiphop...
Det är ett 75 ampers självunderhållande bilbatteri i , så det håller sig bra fint faktist, har provspelat den i ca 35-40t nu.. Hade inte slutsteg i förut , men det verkar hålla sig lika fint..
Längtar jämt lite en aning till Arvika.. mhmmm
June 28, 2001
well ni är ju inte dom första som har byggt en sådan sak.
http://www.angelfire.com/creep.....ollage.jpg
jag har en sådan spelare i bilen =)
Och jag vill väldigt gärna till arvika festivalen själv, men ack vad svårt det är att hitta pengar och folk som gillar musiken.
April 13, 2001
Nej vi kanske inte är dom första , den är dock 3 år gammal ..
Men den ska ju se frän ut också, inte så jobbigt att spika ihop en trälåda och slänga in en massa drit så att den bara dunkar..
Interiören är noggrant gjord också, allt är tätat in i minsta detalj och en massa finesser är gjorda 🙂
var knappt någon på Arvika Festivalen som hade en liknande , eller det var ingen som hade det . Som mest så hade de 2 högtalare på en släpkärra som dom drog runt .
Förra året syntes en hel del byggen , i år kommer det garanterat vara fler.
Fast Bosse bräcker dem ju lätt ändå :p
1 Guest(s)