December 5, 2002
festisMER wrote: Mycket som folk skriver där kan ju vara lögn.. T.ex. att nån kletade flens på en burgare, det kan ju vara värsta vegeterianen som vill att alla ska bli vegiterianer..
Bara tanken är ett ytterliggare skäl att inte besöka mcdonalds, iof gör jag det inte ändå, för det är fan inte gott käk där 🙂
October 23, 2002
May 17, 2002
De här var grymma
Jag har tipsat tullen efter att ha sett en "tipsa tullen annons" i tidningen. Jag ringde dem och tipsade om hur man kan få tvättställen hemma blanka med fönsterputs.
De blev jättesura. Har också tipsat snuten om bilar med smutsiga nummerplåtar, bara ett främre lyse och så vidare.Jag brukar sitta och surfa på Kents hemsida på betald arbetstid, trots att jag hatar Kent. Jag är där bara för att driva med ärketönten som är webmaster och för att jävlas med alla pretentiösa Kent-fans som tror att de är någonting. Jag har ca 10 olika användarnamn, som alla har olika attityd. Hittills har det gått över förväntan. Några av mina användarnamn är hatade av alla, några är älskade. En av mina användaridentiteter har t.o.m. blivit utnämnd till moderator!!
hehe
July 19, 2001
"jag brukar medvetet sparka på paket, vara allmänt ointresserad och har tagit sönder något lite då och då för att de ska ta in nån "bättre" änn mig, jag bryr mig inte det är inte mina paket..."
Halvciterar läraren ur Battle Royale "Det är sådana som förstör vårat land".. Därför borde man sätta de på en ö med vapen..?
2 Guest(s)