July 8, 2001
Loader wrote: vägen på google kan i många fall vara väldigt kort, lär dig söka
det tar längre tid att skriva en post i forumet än att skriva ett ord i google o trycka enter...
jojo, visst kan det gå snabbare men jag anser att det är irriterande när folk skriver "sökt på google?".
går man in på ett forum och frågar är det ganska uppenbart att man inte är intresserad av google. forum är ju till för att dela kunskap och att diskutera saker.
vad menar du med "lär dig söka"? jag kan söka.
jag tog inte upp denna tråden för att sökmotorer är bra eller dåliga men att dom inte hör hemma på forum som detta..
November 16, 2002
Om du nu kan soka med hjalp av sokmotorer, hur kan du saga att det ar den "langa" vagen?! Det tar nagra sekunder eller minuter att hitta det man soker efter om problemet inte ar alltfor avancerat!
Forum brukar iallafall JAG anvanda som sista utvag nar jag inte hittar det jag soker efter 🙂
/Sehr gut
May 29, 2001
Många frågor som jag besvarar här hittar jag genom att söka på google, känns lite onödigt när personen ifråga kan göra det själv, säg att du har problem med windows XP och dma och en 32X LG brännare då gör man följande -> google.com-> +"windows XP"+"DMA"+"32X LG"+"problem". Hur svårt kan det vara?
June 17, 2001
Helt ärligt så kan jag ogilla och se svaret "sök på google" eftersom vi ska hjälpa varandra här.
Men i de flesta fallen är det berättigat eftersom de frågorna som brukar få de svaren är sådana saker som man lätt kan hitta via google.
Men ett svar där det t.ex står "Jag kollade snabbt på google och hittade denna länken, http://www.bra.länk " skulle jag gilla bättre!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)