July 18, 2003
Är det bara för mig som http://www.nellyse/ är seg som satan :S ?
Riktigt jobbigt att surfa runt där nu...
December 24, 2002
haha.. du va ju inte där inne för att handla julklappar 😉 utan för att titta på halvnakna brudar.. hehehe..
btw.. skulle aldrig handla julklappar på postorder till min flickvän (om jag nu hade nån för tillfället).. har gjort det en gång tidigare.. fick nästa stryk för det.. hon blev arg för att jag inte hade "ansträngt" mig... hmmm...
July 18, 2003
jonte_power wrote: haha.. du va ju inte där inne för att handla julklappar 😉 utan för att titta på halvnakna brudar.. hehehe..
btw.. skulle aldrig handla julklappar på postorder till min flickvän (om jag nu hade nån för tillfället).. har gjort det en gång tidigare.. fick nästa stryk för det.. hon blev arg för att jag inte hade "ansträngt" mig... hmmm...
va :/ Min flickvän uppskattar det! En gång fick hon presentkort där så hon kunde shoppa själv ;). Finns ju hur mycket snyggt som helst !; Kolla bara in D&G delen 😉 Roar :D/ !
Här handlar man 50% av allt på nätet 😉 Allt utom Jeans och diverse tröjor...
July 18, 2003
Alex_88_ wrote: Nu tycker jag faktiskt lite synd om drotz2000 efter som hans tråd vart låst. Här är det lika klockrent att Dry_Ice "reklamar". Vist är det lite diskretare här men men....
.... Reklamerar !
Tror du jag reklamerar för en underklädesföretag på ett hårdvaruforum med 99%killar?... Nja, inte direkt rätt målgrupp...
...
Jag tar bort länken tills vidare, ska kolla med admins om de ser detta som reklam. om du har problem med min tråd så kontakta mig eller admin direkt istället.
December 24, 2002
Dry_Ice wrote: [quote=Alex_88_]Nu tycker jag faktiskt lite synd om drotz2000 efter som hans tråd vart låst. Här är det lika klockrent att Dry_Ice "reklamar". Vist är det lite diskretare här men men....
.... Reklamerar !
Tror du jag reklamerar för en underklädesföretag på ett hårdvaruforum med 99%killar?... Nja, inte direkt rätt målgrupp...
...
Jag tar bort länken tills vidare, ska kolla med admins om de ser detta som reklam. om du har problem med min tråd så kontakta mig eller admin direkt istället.
Tror bestämt att Alex_88 skämtade... iom att jag körde ett skämt om dig i drotz2000 tråd..
March 9, 2004
jonte_power wrote: [quote=Dry_Ice][quote=Alex_88_]Nu tycker jag faktiskt lite synd om drotz2000 efter som hans tråd vart låst. Här är det lika klockrent att Dry_Ice "reklamar". Vist är det lite diskretare här men men....
.... Reklamerar !
...
Tror bestämt att Alex_88 skämtade... iom att jag körde ett skämt om dig i drotz2000 tråd..
Presis 😛 hoppades inte du tog illa upp eller så.
Om man tittar på det du har skrivit och bortser vad länken handlar om så ser du det "roliga" eller... kanske bara har skum humor. Vi glömmer det hära.
July 18, 2003
Alex_88_ wrote: [quote=jonte_power][quote=Dry_Ice][quote=Alex_88_]Nu tycker jag faktiskt lite synd om drotz2000 efter som hans tråd vart låst. Här är det lika klockrent att Dry_Ice "reklamar". Vist är det lite diskretare här men men....
.... Reklamerar !
...
Presis 😛 hoppades inte du tog illa upp eller så.
Om man tittar på det du har skrivit och bortser vad länken handlar om så ser du det "roliga" eller... kanske bara har skum humor. Vi glömmer det hära.
Jaha...
*söker reda på drotz2000 tråden*
3 Guest(s)