June 17, 2001
Sorry, men jag viste inte vad det var för site. Jag kollade först så att se om allt var ok med länken och siten. Men då funkade den inte så jag väntade ett par timmar och kollade igen. Då såg jag var det var och bannade Smirnoff och tog bort en del av adressen.
Jag trodde inte att folk var så pass omogna, och framför allt onte Smirnoff. Han har ju varit här ett tag nu och vet vad vi har för regler och förordningar.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 10, 2002
hmm, jag skulle lura några kompisar men sidan funka inte för nån (doh) skämtet blev förstört 🙁
för mig så kom det upp så jäla många popups så datorn startades om.. och det var jag glad för.. puke@bilderna 🙁
September 12, 2001
abishai wrote: hmm, jag skulle lura några kompisar men sidan funka inte för nån (doh) skämtet blev förstört 🙁
för mig så kom det upp så jäla många popups så datorn startades om.. och det var jag glad för.. puke@bilderna 🙁
Var glad för det då...
Att "skämtet" inte funkade vill säga.
jäkla skitsida...slänger någon upp en liknande länk igen så kan ni räkna med att wigger (Mr Happyban) är snabb på att klicka på banknappen 🙂
May 6, 2001
Han ger ut en sida som inte har något olagligt alls, ändå tycker du att det är "barnsligt", vad är du för typ av en admin? Det finns viktigare saker att tänka på här på forumet....!
Och hör sen!
September 12, 2001
Slim_Shady wrote: [NH]Wigger, nu får du väl ändå ta och ge dig från din varningar och banningar!!
Han ger ut en sida som inte har något olagligt alls, ändå tycker du att det är "barnsligt", vad är du för typ av en admin? Det finns viktigare saker att tänka på här på forumet....!
Och hör sen!
Jasså...
Vad har du emot att vi försöker hålla forumet rent och snyggt?
Det vill jag gärna veta...wigger är säkert också ett idel öra, olagligt sida eller inte. Kan upplysa dej att denna sida som tipsades här var högst opassande i forumet.
Det finns inget viktigare än att hålla forumet så rent och snyggt som möjligt anser vi. Många medlemmar instämmer nog helt och fullt i detta.
och hör sen!
November 4, 2001
Slim_Shady wrote: [NH]Wigger, nu får du väl ändå ta och ge dig från din varningar och banningar!!
Och hör sen!
Viktigare saker!? Jag tycker det var helt rätt av Wigger att banna honom, det var verkligen opassande att lägga ut en sådann länk utan att ens skriva en varning eller berätta vad som finns på sidan.
October 20, 2001
PHaT chrippaz wrote: [quote=Slim_Shady][NH]Wigger, nu får du väl ändå ta och ge dig från din varningar och banningar!!
Och hör sen!
Viktigare saker!? Jag tycker det var helt rätt av Wigger att banna honom, det var verkligen opassande att lägga ut en sådann länk utan att ens skriva en varning eller berätta vad som finns på sidan.
Håller helt med om detta... Har fått en anna länk till exakt samma sida som krashade i prinsip allt när jag satt med ett osparat arbete....
May 6, 2001
Ni är för mycket inne i eran datavärld hör jag, kom ut i verkligheten och vakna!
Det finns viktigare grejer än att haka upp sig på de där lilla, då är det fan värre med att sätta upp en sida med högljutt ljud på, man kan faktiskt förstöra hörseln eller få försämrad hörsel!
November 4, 2001
Slim_Shady wrote: Ni är för mycket inne i eran datavärld hör jag, kom ut i verkligheten och vakna!
Det finns viktigare grejer än att haka upp sig på de där lilla, då är det fan värre med att sätta upp en sida med högljutt ljud på, man kan faktiskt förstöra hörseln eller få försämrad hörsel!
AAAH! det är en femåring som har loggat in på slim_shadys nick :bgrin:
2 Guest(s)