January 6, 2004
----------TV---------- <--Länk>
Specifikt vad brukar ni följa på TV ? några bra rekommendationer ?
Jag har inte sett på TV knappt sen i mitten av dec förra året när det blåste så jäkulskt att något på parabolen la av, inte orkat fixa det. Lite på TV4 efter maten då man bara vill ligga och ta det lugnt, annars som sagt i princip inget.
Men jag följer de serierna jag gillar på andra medier!
January 6, 2004
abishai wrote: Jag har inte sett på TV knappt sen i mitten av dec förra året när det blåste så jäkulskt att något på parabolen la av, inte orkat fixa det. Lite på TV4 efter maten då man bara vill ligga och ta det lugnt, annars som sagt i princip inget.
Som tex ? uppehåll 04:00 =) ?
May 10, 2002
Lakszen wrote: [quote=abishai]Jag har inte sett på TV knappt sen i mitten av dec förra året när det blåste så jäkulskt att något på parabolen la av, inte orkat fixa det. Lite på TV4 efter maten då man bara vill ligga och ta det lugnt, annars som sagt i princip inget.
Som tex ? uppehåll 04:00 =) ?
De som pågår just nu som jag följer är
Lost
That '70s Show
Joey
The O.C
Scrubs
Simpsons
Och sen tar jag och glor på bl.a Arkiv-X, Vänner, Family Guy, Southpark, Dead Like Me när det sänds eller jag vill döda tid. Mest sitcoms blir det, funderar på att börja se Alias eller 24, men jag gillar inte Kiefer Sutherland så jag vet inte
October 25, 2003
De serier jag kollar på är:
Viva la Bam
Simpsons
O.C
Lost
7th Heaven
Providence (Kass, men det är det enda som går på eftermiddagarna när jag slutar tidigt)
Gilmore Girls
Pimp my Ride
Jackass
Dirty Sanchez
Futurama (Till och från)
Självklart så ser jag inte varje avsnitt av dessa, utan kollar när jag har tid bara.
1 Guest(s)