June 28, 2001
jo varje gång jag beställer nått på postorder så frågar alltid farsan vad det är jag har beställt för att det är han som plockar in posten innan jag kommer hem från plugget.
och jag har typ förbrukat alla ursäkter, att säja vad jag igentligen beställer skulle inte gå hem så himla bra.
sen så vill ju klart mäniskan se vad det är ,,,,
vad ska jag hitta på ?
Edit:stavfel
July 8, 2001
finns det nån anledning att välja vanliga butiker framför dom på internet?
jag tycker det är underbart att kunna sitta hemma på stolen och handla, visst handlar jag inte allt på internet men nästan alla dator saker.
men ibland blir man förbannad när det dröjer en månad och blir tvungen att kontakta dom och reda ut saken.
sätt dig ner med farsan och diskutera saken istället!
och det är ju extra bra för oss som bor i småstäder där man inte kan få tag på vissa varor så slipper man åka ett antal mil.
June 28, 2001
hah böcker hahahahahahaha =) skulle jag säja att jag bestält en bok hadde dom värkligen blivit misstänksamma , läser inte böcker.
plocka ut det innan avin var ju inte en så dum ide'
prata ut ? farsan skulle bli pisst om han skulle hitta en burk med koffein tabletter i mitt rum.
tänke tjacka lite guarana på naturensdroger.nu är så jävla slapp just nu.
April 20, 2002
Koffeintabletter?
Det finns ju på Apoteket, eller har de slutat sälja det där???
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 12, 2002
July 2, 2001
Haha, kollade precis på den sidan där man kan köpa naturdroger:
Här om: Ginkgo biloba (Ginkgo biloba / Maidenhair tree)
"Ginkgo Biloba is one of the world1s oldest living tree species, believed to have survived for 200 million years. Individual trees have lived 1000 years...."
Toppen, här har träden överlevt 200 miljoner av evolution, så kommer människan och röker upp dom stackars träden 😉
March 20, 2002
abishai wrote: vart beställer du det från då? jag vet ett ställe där man kan beställa laglig "weed", ectacy, och diverse rave tabletter.. + Sex Enhancers 😀
vet inte vad jag ska säga, men det är nog från usa skulle jag tro
LAGLIGT?! ... skulle inte tro det ... påpekar bara att vi bor i Sverige och där är dessa varor INTE lagliga!
Funderade just på vart alla moderatorer är nånstans nu? Inte här för att låsa trådar i alla fall eller är det så att det är tillåtet att snacka om dessa varor ?
2 Guest(s)