December 17, 2005
Mrrn alla trevliga och otrevliga. En jag känner sticker till US OF A på söndag och är borta i 2v. Han ska vara i New York, Chicago, Boston.. Jag tänkte då brassa med en fin shopping lista åt honom..
Har ni några ideér på vad man kan köpa billigt där borta?
Vilka affärer som är bra, ja what ever SKRIV så det brinner, men håll er INOM TOPICEN! 😛
October 10, 2004
US AND A säger borat dock... men det är lite lamt att skämta om honom för alla gör det 🙁
Det mesta är billigt nu när dollarkursen är låg.
Kläder?
Parfym?
Wii remote istället för en mus? 🙂
Wii konsolen? Ligger på runt halva priset.
Mp3 spelare?
Canada Goose jacka? Du får en för nästan halva priset också.
December 17, 2005
yazaka wrote: US AND A säger borat dock... men det är lite lamt att skämta om honom för alla gör det 🙁
Det mesta är billigt nu när dollarkursen är låg.
Kläder?
Parfym?
Wii remote istället för en mus? 🙂
Wii konsolen? Ligger på runt halva priset.
Mp3 spelare?
Canada Goose jacka? Du får en för nästan halva priset också.
wii konsollen var ett bra tips..
August 9, 2005
Finns en datorkedja som heter Frys som enligt min far verkar vara ett mecca för oss datornö... *host* datorintresserade. Relativt billiga priser och framför allt stort som satan.
December 17, 2005
kicking_kangaroo wrote: Finns en datorkedja som heter Frys som enligt min far verkar vara ett mecca för oss datornö... *host* datorintresserade. Relativt billiga priser och framför allt stort som satan.
Danke, ska kolla upp den..
Edit: går det bara att beställa därifrån?
August 9, 2003
kom bara ihåg att de inte har samma kontakter där borta, det är ju bara att köpa adaptrar men de är ganska svåra att få tag på i sverige så säg till honom att köpa ett gäng till dig oxå om det skulle behövas. Annars så är ju ram minnen bra, små och lätta att ta med. 🙂
November 7, 2006
December 17, 2005
aa32 wrote: Kom ihåg att tullen lägger på moms, såvida ni inte tänker försöka smuggla in det på något sätt.
Ofta blir det inte så mycket billigare så det är bättre att försöka få tag på saker som kanske inte finns i sverige.
givetvis är jag medveten om detta, men som alltid finns det sätt 😀
CTH: jag är medveten om det.
December 3, 2005
http://shop4.outpost.com/%7BHR.....ct/4900981
Be han köpa den åt mig? 1400kr för en 19" 4ms..
1 Guest(s)