December 17, 2005
SupahMan wrote: http://shop4.outpost.com/%7BHR.....ct/4900981
Be han köpa den åt mig? 1400kr för en 19" 4ms..
Som sagt, tänker jag inte börja beställa skit och få det skickat åt någon random adress i usa, utan affärer som säljer saker..
May 7, 2004
När jag var i New York bland annat för några månader sen så passade jag på att handla loss på olika outlets, t.e.x century 21 på manhattan är ett stabilt tipps.
Det är svårt som fan att tippsa när man inte vet vad du är ute efter, J&R för elektronik div outlets för kläder och skor. Köp inte skiten i småbodarna i centrum utan handla i butiker. Där finns även massor av större butiker, butiker för folk som driver egna butiker, där man kan handla om man har rätt kort e.t.c, och där går att fynda ordentligt.
Frågan är bara vad du är ute efter ?.
hugg mig på irc nån dag om det är något speciellt du vill veta.
December 17, 2005
PaCk wrote: När jag var i New York bland annat för några månader sen så passade jag på att handla loss på olika outlets, t.e.x century 21 på manhattan är ett stabilt tipps.
Det är svårt som fan att tippsa när man inte vet vad du är ute efter, J&R för elektronik div outlets för kläder och skor. Köp inte skiten i småbodarna i centrum utan handla i butiker. Där finns även massor av större butiker, butiker för folk som driver egna butiker, där man kan handla om man har rätt kort e.t.c, och där går att fynda ordentligt.
Frågan är bara vad du är ute efter ?.
hugg mig på irc nån dag om det är något speciellt du vill veta.
Tack, får göra det 😀
December 17, 2005
MULLVADEN wrote: mm.. tank på att USA har 110v 60Hz el system.. i har 230v 50Hz.. saker säger POFF om det e felkopplat. ^^
sen så funkar nog inte svenska konsoll spel till USA konsoller. om man inte crackar/chipar det..
hehe tredje gången gilt alltså ;P jag är medveten om det.
January 20, 2002
Bjornstrom wrote: [quote=Cezar]Kläder, mp3-spelare, bilstereo.
Bildelar var sjukt billigt där borta.
Man kunde få en turbo för halva priset!!
Men kläder är lite svårt, mp3 nja..
HAHAH bildelar var det bästa jag hört 😀 har du tänkt att jag ska hyra en kontainer?
Hehe. Går ju att skicka eller ta med i kartong. Beror på vad för bildelar också 😉
Bara en idê 🙄 :cy:
December 17, 2005
Cezar wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Cezar]Kläder, mp3-spelare, bilstereo.
Bildelar var sjukt billigt där borta.
Man kunde få en turbo för halva priset!!
Men kläder är lite svårt, mp3 nja..
HAHAH bildelar var det bästa jag hört 😀 har du tänkt att jag ska hyra en kontainer?
Hehe. Går ju att skicka eller ta med i kartong. Beror på vad för bildelar också 😉
Bara en idê 🙄 :cy:
Ja inget ont, men bildelar är nog inte min/honoms starka sida, så kan vara lite svårt med sånt.
2 Guest(s)