May 3, 2001
min äldre syrra flög från usa igår..... 24 timmar innan det smällde.... hon blev kollad flera gånger.....handbagage och allt..... även fast metalldetektorn inte pep..... alla passagerarna kollades..... hon flög för övrig från JFK.... tror jag det stavas..... jänkarna visste om det.... det måste dom ha gjort....
August 7, 2001
On 2001-09-11 18:24, Brännarn wrote:
min äldre syrra flög från usa igår..... 24 timmar innan det smällde.... hon blev kollad flera gånger.....handbagage och allt..... även fast metalldetektorn inte pep..... alla passagerarna kollades..... hon flög för övrig från JFK.... tror jag det stavas..... jänkarna visste om det.... det måste dom ha gjort....
nja, det är standard när man flyger långt å genom flera land. när jag flög till australien så kollades handbagaget på varje flygplats när man landade å skulle på. man måste vara försiktig. men jag undrar hur dom bar sig åt när dom lyckades kapa planet. å hur dom fick förbi vapen.
August 25, 2001
On 2001-09-11 21:19, [NH]Axzell wrote:
Jag tror allt är fake...som det här med att man landat på månen...det är bullshit...det har man inte...
Man har inte landat på månen??? Eeeh, vad grundar du det på? Seriösa artiklar i en ding ding värld? Nej det är väl klart man kan ju inte tro att man verkligen gjort det för då är man ju så dum och går på USA's regeringspropaganda. Nej nej nej för fan det hände aldrig! Precis som andra värlskriget och hitler, det hände ju aldrig heller eller hur? Det var ju bara en teater! Idiot.. :bash:
June 28, 2001
Nu ska jag berätta hur man kan genomföra denna aktion utan (riktiga) vapen:
1.Du har nåra pers som kan flyga någorlunda bra.
2.Du gå ombord 3 pers på varje utsatt plan
3.Med dig har du t.ex en handgranat av plast som de har kollat innan du går på och konstaterat att det bara e plast.
4.Du hotar piloten att han ska flyga nånstans i närheten av wtc annars spränger du din granades.
5. när ni e tillräckligt nära går du in och dödar piloten med t.ex några slag i nacken och din flygkunniga man tar över och kör sedan rätt in i wtc. kabooom
CHAOS AROUND THE WORLD
August 19, 2001
Grejen e den att det var 2 jumpo jetar för att få lite extra kalas i smällen.. 😀
Matrox 12gb
SB live 1024
[ Detta Inlägg ändrades av: JuLmUnD den 2001-09-11 21:54 ]
April 1, 2001
On 2001-09-11 21:27, Linuz wrote:
Man har inte landat på månen??? Eeeh, vad grundar du det på? Seriösa artiklar i en ding ding värld? Nej det är väl klart man kan ju inte tro att man verkligen gjort det för då är man ju så dum och går på USA's regeringspropaganda. Nej nej nej för fan det hände aldrig! Precis som andra värlskriget och hitler, det hände ju aldrig heller eller hur? Det var ju bara en teater! Idiot.. :bash:
Du har tydligen inte sett bevisen på att man INTE har varit på månen. Så snacka inte massa... Och att/om man har landat på månen eller inte går inte att jämföra med konsentrationslägren under andra världskriget.
July 6, 2001
detta är en mycket bra sida som har klara bevis på att vi aldrig landat på månen. http://www.ews.uiuc.edu/~akapa...../moon.html
🙂
April 9, 2001
On 2001-09-11 23:04, johane wrote:
detta är en mycket bra sida som har klara bevis på att vi aldrig landat på månen. http://www.ews.uiuc.edu/~akapa...../moon.html
Kul....fast ärligt så finns det mycket bevis på att det skulle vara något mysko, tex skuggor som faller åt olika håll på samma bild (det finns bara 1 ljuskälla i rymden) och det att astronaut dräkterna inte skulle klara av 1 minut i rymden ens (om ni har sett de gammla som användes då så förstår ni).
Det _borde_ vara lätt att se flaggan de har ställt upp på månen...
[ Detta Inlägg ändrades av: carnail den 2001-09-11 23:30 ]
May 28, 2001
Angående det här "inte landat på månen"-snacket.
Det finns faktiskt förklaringar på det där. Har alltid trott att dom landat på månen, men jag utrycker mig inte 100% längre faktiskt.
En bra site att titta på:
http://www.badastronomy.com/ba.....pollo.html
Dementerar dom flesta argument som är emot. Dom hade trots allt sten med sig hem..
Nej, det här kan man inte ta skriftligt, tar evigheter att skriva då.
Vill bara visa med medömkan för alla stackars människor som fått sina liv förstörda i denna tragiska händelse (alltså det här med USA...)!
PS. För er som vill följa händelsen lite snabbare rekommenderar jag:
http://www.wabc.com/
1 Guest(s)