September 1, 2002
...på alla idioter i samhället.
Var på väg hem från lokalkrogen, blev påhoppad (UR en jävla buske!) av tre personer!
Vet inte vad dom var ute efter, men jag blir så irriterad, jag hade inte gjort dom något!
Varför gör man något sådant? Vad får tre personer att hoppa på en ensam person?
Dom har dock mer ont än mig (länge leve min boxningsträning).
Någon här som brukar hoppa på folk eller?! Någon här mer än jag som blivit påhoppad?
Blir så jävla less, är nästa gråtfärdig. Inte för att jag är rädd. utan för att någon sånt här inte skall inträffa!
Suck. Trevlig avslutning på en lugn kväll med polarna.
EDIT: Kan tillägga att det inte är första gången det händer, och inte 8:e heller för den delen. Men denna gång brast något i mig som säger stopp.
February 10, 2005
fan sånt suger hästballe! asså att behöva känna rädsla eller behöva bekymra sig över inte bli på hoppad! suger! kan man inte bara få leva o må bra utan att nån jävel skall ställa till det för en!!
tur att du försvarade dig o kunne slå runt dem lite!!
fyfan va vred man blir!!
September 17, 2004
Dinos wrote:
Någon här mer än jag som blivit påhoppad?Blir så j**la less, är nästa gråtfärdig. Inte för att jag är rädd. utan för att någon sånt här inte skall inträffa!
Men denna gång brast något i mig som säger stopp.
Jodå det har hänt mig 3 gånger här i Stockholm.
1:a gången 1978, höger lunga punkterad av en filekniv, Rån.
2:a gången -94 alviks T-bana, armbågen krossad av skinnskallar, Meningslöst våld.
3:e gången utanför centralen Stockholm, Rånförsök av tre stycken. Jackan uppskuren av kniv.
Den gången klarade jag dock. Men det är jäkligt jobbigt och läskigt att drabbas av detta meningslösa våld.
Hur fan är man funtad om man börja att slå och sparka en annan människa för t.ex man har en annan åsikt?
May 14, 2001
Trist sånt 🙁
Undrar vad dom får ut av sånt egentligen det måste ju vara utvecklings störda människor.
Edit: jag vet nog varför dom gör så, det är rädda människor som försöker höja sin självkänsla stegvis och utan att ta för stora risker därav 3-1.
Om det är nån tröst så mår dessa patetiska lammapattar nog rätt dåligt och är troligtvis rädda hela tiden.
November 29, 2003
Dinos wrote: ...på alla idioter i samhället.
Var på väg hem från lokalkrogen, blev påhoppad (UR en j**la buske!) av tre personer!
Vet inte vad dom var ute efter, men jag blir så irriterad, jag hade inte gjort dom något!
Varför gör man något sådant? Vad får tre personer att hoppa på en ensam person?
Dom har dock mer ont än mig (länge leve min boxningsträning).Någon här som brukar hoppa på folk eller?! Någon här mer än jag som blivit påhoppad?
Blir så j**la less, är nästa gråtfärdig. Inte för att jag är rädd. utan för att någon sånt här inte skall inträffa!
Suck. Trevlig avslutning på en lugn kväll med polarna.
EDIT: Kan tillägga att det inte är första gången det händer, och inte 8:e heller för den delen. Men denna gång brast något i mig som säger stopp.
Misshandlad en gång, jag mot tre.
Docks å slutade det med att jag vann över dem i rättegången.
July 23, 2002
January 28, 2004
September 1, 2002
Polisanmälan är meningslöst tyvärr, leder absolut ingen vart. Fast det är klart, för statistikens skull kanske man borde.
Fick bara ett två cm jack i ögonbrynet och öm som f*n i revbenen, men annars är ju allt tipptopp.
Nåja, det går inte att komma i från att världen är på väg åt helvete.
March 11, 2003
Dinos wrote: Polisanmälan är meningslöst tyvärr, leder absolut ingen vart. Fast det är klart, för statistikens skull kanske man borde.
Fick bara ett två cm jack i ögonbrynet och öm som f*n i revbenen, men annars är ju allt tipptopp.
Nåja, det går inte att komma i från att världen är på väg åt h*****e.
Du bör absolut polisanmäla det. Både för statistikens skull, och för att det faktiskt kan vara andra som har råkat ut för samma förövare.
Det är för tragiskt att det hur ofta som helst tjatas i media om att kriminaliteten inte har ökat. Man kan fråga sig vilken verklighet dessa människor lever i. Som jag ser det, så är det två anledningar till att detta fortsätter. Folk anmäler inte längre när de har blivit utsatta för brott. Och våra folkvalda vill inte erkänna att kriminalpolitiken är ett stort fiasko.
February 4, 2003
CasO wrote: [quote=Dinos]Polisanmälan är meningslöst tyvärr, leder absolut ingen vart. Fast det är klart, för statistikens skull kanske man borde.
quote]njaa de kanske kan sätta up typ någon sorts bevakning över området, ifall det händer ofta där liksom..
Exakt det Denstore menar. Man för statestik och kan med hjälp av statestiken sedan ta fram åtgärder på utsatta områden. Exempelviss med hjälp av kameror (eller väktare).
Men man måste börja med att inse att våldet finns. Först därefter kan man "fixa" det.
1 Guest(s)